Sunday 16 December 2012

Lelaki Tercantik Di Bumi.

Lagi Lelaki Tercantik Di Bumi.




Nama lelaki ini adalah Reechada Petcharata atau nama perempuan nya Nong Poy Treechada. Lahir pada 1984. Nong Poy mula rasakan jiwa kewanitaan nya sejak dia dibangku sekolah. 
Hinggakan Nong Poy merasa dirinya lebih sesuai manjadi seorang wanita daripada menjadi seorang lelaki. Apabila berdepan dengan orang tuanya Nong Poy akan berkelakuan seperti seorang anak lelaki. Nong Poy membuat pembedahan kelamin apabila umurnya 17 tahun.  mysweetisha





















Wow Nong Poy pernah memenangi pertandingan Kecantikan ‘Miss Tiffany‘ pada umur 19 tahun iaitu 2 tahun selepas pembedahan kelamin. 
Bukan setakat pertandingan kecantikan, Nong Poy juga pernah menjadi Miss International Queen (lady-boy) 2004. peserta-peserta perempuan yang turut menyertai pertandingan itu malu kerana kalah dengan seorang lelaki.

Yang buat kagum dengan Nong Poy ini, dia hanya melakukan pembedahan kelamin sahaja. Tidak pernah melakukan pembedahan plastik pada wajahnya seperti wanita-wanita zaman sekarang. Kecantikan pada wajahnya adalah asli.


Bukan sekadar memenangi pertandingan ratu cantik, Nong Poy Treechada juga berjaya memenangi hati seorang aktor lelaki Thailand. Dan kononya dikatakan mereka sudah bertunang. Nong Poy sudah berjaya menjadi seorang perempuan.


Gambar Nong Poy Semasa Kecil


No comments: