Wednesday 31 October 2012

PENGIKUT SYIAH PAS BAKAL MENJADI PENGEBOM BERANI MATI DI MALAYSIA SEDIKIT MASA LAGI?????




Pengaruh Syiah Dalam PAS Merebak Bagai Barah?


Sebelum kita bercerita panjang, mari kita sama-sama kita lihat hasil enjian carian Google apabila dimasukkan kata kunci "PAS Syiah" dan inilah antara foto-foto yang dipaparkan.


Demonstrasi PAS yang dipenuhi poster dan gambar ulama Syiah



Lagi demonstrasi PAS yang dipenuhi poster dan foto ulama Syiah



Penceramah undangan Ustaz Hassan Askari yang berfahaman Syiah 
(untuk pemahaman lanjut sila tonton Ceramah Hassan Askari 'Wafat Rasul SAW')



Apakah pendapat anda setelah melihat beberapa foto yang membuktikan wujudnya pengaruh Syiah yang begitu kuat dalam sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam?


Bagi sesiapa yang tidak memahami pengertian Syiah, secara ringkasnya Syiah ini merupakan fahaman aqidah yang telah difatwakan bercanggah dan bertentangan dengan Syariat Islam oleh ulama muktabar Ahlil Sunnah Wal Jammah, dalam erti kata yang lebih mudah, Syiah ini tergolongan dalam kelompok sesat lagi menyesatkan. 



Syiah menggalakkan perlakuan taqiyah (penipuan) untuk menarik umat Islam yang lain mengikuti ajaran dan fahaman mereka. Dan menurut penganut ajaran Syiah ini, semakin bijak mereka ber-taqiyah, maka dianggap semakin berimanlah seseorang Syiah itu. 



Maka tidak hairanlah sebilangan pemimpin dan pengikut PAS cukup handal menipu dan memutar-belitkan kenyataan demi mengelabui mata umat Islam yang lain.


Seandainya Syiah tidak dihalang daripada terus menyuburkan lagi pengaruh fahaman ini kepada pengikut PAS yang lain, nesyaca PAS bakal menjadi parti Syiah terbesar di negara ini. 



Dan lebih malangnya umat Islam yang lain (bermakna ahlil Sunnah Wal Jamaah) bakal diancam bahaya kerana Syiah tidak pernah merestui kewujudan kelompok ahlil Sunnah Wal Jamaah ataupun Sunni ini di seluruh dunia. 



Lihat sahaja di Iraq, Iran dan Syria apabila pengikut ahlil Sunnah Wal Jamaah diseksa dan disembelih hidup-hidup kelompok pengikut Syiah.


Pengakuan Nik Abduh bahawa wujud pengaruh Syiah dalam PAS







 Pemimpin tertinggi seperti Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu juga antara individu yang dikesan mendokong fahaman yang serupa.




Bukti daripada laman sesawang milik Mat Sabu yang mengakui bahawa dia mempunyai pemikiran selari dengan ulama Syiah seperti Khomeini.



Malah tanpa segan silu, Mat Sabu turut mengakui mengkagumi manusia yang pernah mengkafirkan sahabat Rasullullah SAW, yakni pemimpin Revolusi Iran 1979, Ayatollah Khomeini.





Jadi apakah pandangan anda lagi? Seandainya seorang Timbalan Presiden sebuah parti dengan label Islam seperti PAS pun sanggup mengakui bahawa dia mendokong ideologi Syiah, adakah tidak cukup bukti untuk menyokong bahawa fahaman Syiah kini begitu kuat menular dalam PAS?



1 comment:

Anonymous said...

bukan pas saja, dlm umno lagi ramai bukan syiah tapi lebih dari tu pun ade sbb tu kena kerat 18