Monday 18 June 2012

SI DERHAKA MUKA SARDIN!!!!!


TAK ADA RUPA MELAYU PUN,MACAM MUKA KUOMINTANG ADALAH!!!!PATUTLAH TAK HORMAT LANGSUNG KAT RAJA MELAYU!!!!!

Sehingga ke saat ini Nizar Derhaka buat endah tak endah dengan titah DYMM Sultan Johor. Bagaimana orang Johor? Sultan Johor begitu murka dengan tuduhan dan fitnah yang dibuat oleh seorang manusia kononnya Islamik, walhal semasa daslam Dewan Undangan Negeri Perak pada tahun 2009, Nizar telah bercakap "Siapa kata Pas nak tubuh Negara Islam? Mana ayat mana perkataan dalam Perlembagaan Pas kata nak tubuh Negara Islam?"

Ketika itu Nizar duduk sebelah Ngah dan Ngeh, Nizar yang berdarah Cina itu berkata Negara Islam bukan cita-cita Pas, Ngah dan Ngeh tersenyum puas hati dengan pengakuan Nizar Derhaka itu. http://www.youtube.com/watch?v=JQdib-ZyONs

Ini menunjukkan Nizar menolak syariat Islam yang dibawa oleh Rasulullah SAW. Nizar tidak percaya dan tidak yakin dan tidak mahu menjadikan Malaysia sebuah negara Islam. Anda boleh rujuk di youtube bagaimana dengan Takabbur, Ego dan Sombong Nizar Derhaka berkata Islam bukan cita-cita Pas.
http://www.youtube.com/watch?v=DBrJXNQ9XJo

So, apa cita-cita dan matlamat Pas? Parti Adat dan Sosial....

Khabarnya, ahli-ahli Pas telah meleraikan peristiswa tumbuk-menumbuk, cakar-mencakar antara Nizar dengan Salahudin gara-gara keceluparan Nizar membantutkan peluang YB Salahudin di Johor.

No comments: