Saturday 24 November 2012

OTAK HAMBA ABDI PUAKA!!!

OTAK PUAK PAS OTAK HAMBA PUAKA !!!!!

(dari blog penghuni gua)
Di Petik dari : Pisau Net

Hot! Iman Hampir Di Lempang Lepas Khutbah Baca Doa Hancurkan BN

Filed Under ( ) by Pisau Dotnet on 23.11.12


 PAS hari ini bagaikan mengadakan gerakan seluruh negara menyeru para khawarij berdoa agar menghancurkan kerajaan Islam Umno BN.

Di Masjid Al-Falah Ulu Yam Bharu,Kuala Kubu Bharu pada penghujung khutbah Jumaat siang tadi Iman masjid yang dikenali sebagai totok khawarij Mohd Azmi Bin Hasan telah mengikut jejak langkah Nik Razi doa beliau " Ya Allah hancurkan kerajaan yang penuh kezaliman tumbangkan kerajaan Barisan Nasional pada Pilihan raya yang akan datang,turunkan bala dan kehancuran pada kerajaan yang zalin ini"

Korang nak tahu apa yang jadi di masjid selepas itu,kekecohan telah berlaku apabila ramai jemaah kurang senang apabila imam membaca doa tersebut hinggakan Mohamad Saiful Ketua Pemuda Umno Gugusan Ulu Yam Bharu telah bangkit membantah.

Pertengkaran didalam masjid berlaku hingga menimbulkan kekecohan, keadaan semakin panas apabila ramai yang bingkas bangun turut menyuarakan akan ketidakpuasan hati apabila Imam mempolitikkan khutbah apatah lagi didalam masjid.

Khawarij yang semua orang tahu menggangap masjid tempat berkubang telah mengotorkan rumah Allah dengan politik kotor yang mencemarkan kesucian agama. Pertengkaran dan perbalahan berlaku didalam masjid mencerminkan betapa khawarij PAS mengotorkan masjid dengan mencampur adukkan politik dengan agama hingga mimbar masjid dijadikan pentas politik.



KOMEN KD:

TAK PERLULAH KITA MELAYAN KAKI TAKSUB KELUARAN KILANG PAS.

OTAK DAN PEMIKIRAN PUAK PAS BAIK AHLI MAHU PUN BIJAK PANDAI AGAMANYA TERLETAK DI HUJUNG LIDAH MURSIDUL AM DAN DEWAN ULAMAKNYA.

OTAK PUAK PENGIKUT PAS TIDAK BERFUNGSI MENGIKUT FITRAH KEMANUSIAAN.

INI ADALAH KERANA MEREKA BERIMAN TETAPI TAK BERILMU.JADI SENANG DIGORENG OLEH PEMIMPIN MEREKA.

OTAK MEREKA TELAH DIPERHAMBAKAN OLEH DOKTRIN PARTI.OTAK MEREKA JUGA TELAH DIPERHAMBAKAN OLEH ULAMAK YANG BERKEPENTINGAN.

ATAU DALAM ERTI KATA MUDAHNYA PENGIKUT PAS ADALAH HAMBA TOTOK NIK AZIZ DAN DEWAN ULAMAKNYA.

JELASNYA OTAK SEORANG HAMBA ZAMAN JAHILLIYAH TERLETAK PADA LIDAH TUANNYA.OTAK MEREKA TIDAK LAGI BERFUNGSI KERANA SETIAP PERBUATAN DAN TINDAKAN MEREKA DIKAWAL OLEH LIDAH TUANNYA MELALUI PERINTAH TUANNYA.SURUH DUDUK DIA DUDUK.SURUH MAKAN DIA MAKAN.

KALAU SEORANG TUAN MEMERINTAH HAMBANYA MAKAN TAHI MAKA HAMBA NYA AKAN AKUR DAN MAKAN TAHI TUANNYA.PADA HAL KALAU IKUT HUKUM AKAL SUDAH TENTU DIA TAHU BAHAWA TAHI ITU BUKANLAH MAKANAN.

TETAPI APABILA OTAKNYA BERADA PADA LIDAH TUANNYA MAKA ITULAH TINDAKANNYA.

AKU BERANI BERTARUH KALAU NIK AZIZ KATA TAHINYA BOLEH DIMAKAN BEREBUT PENGIKUT TAKSUB PAS TERMASUKLAH IMAM MOHD AZMI HASAN DAN USTAZ BUDAK BENGONG MELAHAP TAHI ULAMAK JAHAT AKHIR ZAMAN ITU!!!!

NASIB KAU ORANGLAH PUNYA OTAK TAK BERFUNGSI DENGAN SEMPURNA.

YANG JELASPENGIKUT PAS ADALAH JENIS BERIMAN TAPI TAK BERAKAL DAN BERAKAL TAPI TAK BERIMAN!!!

No comments: