Friday 30 November 2012

PONTIANAK BOGEL!!!

Misteri Wanita Seksi Bogel Dalam Train.



Tindakan seorang wanita seksi yang ber bogel di dalam tren bawah tanah telah mencetuskan misteri dikalangan penduduk setempat..
 
 
Wanita cantik itu hanya memakai but tinggi seperti Lady Gaga tanpa berpakaian..! Wanita bogel itu kemudiannya hanya memberikan 'pose' istimewa kepada orang ramai sebelum menghilangkan diri..



Bagi penumpang yang berulang-alik di awal pagi, ia pastinya sesuatu yang amat mengejutkan mereka..

Seorang wanita cantik telah menaiki rangkaian rel kereta api bawah tanah di Vienna dengan hanya memakai  sepasang but kulit lutut tinggi sambil memberikan senyuman dalam keadaan bogel..
.
 
Penumpang tren bawah tanah terkejut apabila wanita bogel yang menaiki tren di Vienna U-Bahn berhampiran stesen Kardinal-Nagl-Platz berdiri di tengah-tengah tren pengangkutan untuk beberapa ketika..

 
Hal ini menyebabkan kakitangan tren Vienna U-Bahn telah mengkaji imej CCTV wanita bogel tersebut yang digelar "Venus Vienna" dan media Austria telah melancarkan gerakan untuk mengesan wanita tersebut lapor  Heute..

 
Gambar penuh wanita bogel itu telah disiarkan dalam beberapa akhbar-akhbar di Vienna yang telah meminta pembaca untuk mengenal pasti penumpang wanita misteri yang berbogel di dalam tren tersebut..

 
Menurut Austria Times, seorang saksi berkata: "Saya tidak percaya apabila dia melangkah di dalam gerabak dan sesetengah orang mula mencapai telefon bimbit mereka dan mula mengambil gambar bogel wanita itu..
 
 
Wanita bogel itu kelihatan tidak membantah malah dia juga kelihatan memberikan 'pose' untuk orang ramai yang mengambil gambarnya..!" katanya..



Reuters

No comments: