Tuesday 6 November 2012

ABANG CEPATLAHHHH!!!....IZZAH NAK RASA SANGAT DAH NI!!!!

Wow aku mengintip pasangan pengantin baru





Suatu malam aku dan kawan-kawan mengintip jiran sebelah 
pasangan pengantin baru pada jam 12 malam, terdengar suara pengantin perempuan bersuara:

"Bang! cepat lah bukak! I nak rasa ni bang"

 Tiba-tiba terdengar pengantin perempuan teriak "Aduh!".

Lalu aku dan kawan-kawan ku tak sabar lalu panjat dan mengintip.  
Rupa-rupa nya mereka sedang kopek durian...!


Heheheheheheheheheheh!!!!

3 comments:

WrgaKlia said...

Papagomo kaki skodeng,berat dendan demo....kubor kato mari dah nuuu,tak insaf2 lagi demo!!!

Kutukandewata said...

apa kaitannya cerita aku ni dengan papagomo.aku cerita santai aje,tiada kaitan dengan yang hidup atau yang mati.tapi aku tetap terima kasih denganmu sebab ingatkan aku dengan mati.semua orang akan mati termasukmu.jadimu pun kenalah insaf jugok.sebab kito ni tak tahu gi mano syurga ko nerako.

Anonymous said...

wei WrgaKlia, hang ni bengong ka!! aa lupa lak lu worang mmg bengong pon mcm bos2 PR korang la huahuahua..