Friday 30 November 2012

RAMASAN DURJANA!!!!

Raba Payudara Wanita Seksi Untuk Program Amal ?


Beberapa wanita seksi mendedahkan payudara mereka untuk di raba oleh penderma 'ikhlas' dalam satu program amal membantu dan memberi kesedaran tentang HIV dan Aids.. 
 
 
“Erotica Will Save The World” adalah sebuah acara secara live streaming 24-jam ( secara langsung) oleh Paradise TV, saluran tv 18sx oleh satelit lucah Jepun yang diadakan di Tokyo..
 
 



 
Acara tersebut telah diadakan di Kelab Oppai Momi pada penghujung Ogos lepas di mana orang ramai berumur 18 keatas yang menderma kepada sebuah badan amal dan penderma dibenarkan untuk untuk memegang payudara beberapa wanita seksi yang mendedahkan payudara mereka untuk tontonan umun..


Wanita -wanita tersebut membenarkan penderma untuk meraba buah dada mereka dalam beberapa minit dan bagi penderma yang ingin memegang buah dada gadis seksi yang lain mereka diwajibkan untuk membuat derma kedua sebelum boleh menyentuh payudara wanita yang lain..!


Kesemua 10 orang wanita seksi tersebut sebenarnya adalah merupakan antara pelakon filem lucah Jepun yang menyertai program derma bagi memberi kesedaran tentang gejala HIV dan AIDS padahal wanita-wanita inilah penggalaknya.........

No comments: