Monday 28 November 2011

Lim Kit Siang!Jangan Cuba Menanam Benih-benih Militan Ke Dalam Jiwa Melayu!!!!

Lim Kit Siang Dalang Sebenar 13 Mei 1969...!!!!!!







                                Mahukah kita melihat peristiwa seperti ini berulang lagi?



Mengimbau sejarah negara akan membuatkan kita lebih matang dan bijak menilai sepak terajang politikus yang ada pada hari ini.Mereka telah memainkan peranan dalam mewarnai politik negara.Agenda yang mereka cuba laksanakan di negara ini suatu ketika dulu telah gagal kerana tindakan pantas yang telah diambil oleh pemerintah ketika itu.


Namun demikian dapatkah kita mengabaikan sahaja apa yang telah mereka lakukan dahulu?Apakah jaminannya yang mereka tidak akan lakukan sekali lagi sekiranya mereka mendapat peluang dengan sokongan segelintir manusia melayu yang derhaka terhadap bangsa sendiri?


Bolehkah kita mempastikan yang ianya dapat dihalang dan dibendung?Lihat sahaja pada persidangan dewan lewat dewan undangan negeri mahupun dewan parlimen.Betapa kurang ajarnya mereka.Itu baru sedikit bilangan mereka.Apa akan jadi kalau ramai?Bilangan yang sedikit itu boleh merubah dewan yang mulia itu menjadi sarkas jalanan dengan beruk kera terloncat-loncat tak sedar diri.


Bayangkan kalau lebih 2/3,dewan yang mulia itu akan jadi rimba raya yang bising dengan bunyi beruk kera dan ditambah dengan bisingan dari mula ungka.Ungka budak tak apa lagi,ini ungka bapak budak!


Barang diingat,fahaman rasis yang berakar umbi di dada sukar dibuang.Dia tetap menyala dan membakar di jiwa.Sekiranya PRU13 memihak kepada mereka sudah barang tentu tidak mustahil mereka mengulanginya lagi.Penyapu jadi simbol mereka untuk menghapuskan Melayu.Ini tidak boleh dinafikan kerana ianya adalah  fakta sejarah.


Seandainya mereka mengulanginya lagi maka jelaslah mereka bermain dengan api yang menjulang tinggi.Maka ketika itu mereka akan berdepan dengan umat melayu yang sanggup menjadi militan.Seruan syahid adalah seruan keramat.Umat melayu yang tertindas tidak akan membenarkan bangsanya dikhianati.


Penindasan dan pengkhianatan akan menyuburkan benih militan.Lihat Afghanistan,Iraq dan Pakistan.Maka oleh itu ingatlah Lim Kit Siang,berhati-hatilah kamu,jangan cabar bangsa yang diam ini.Amukan masih disimpan.Melihat waktu dan keadaan.Amukan akan menyerlah sekiranya kamu melampaui batas sempadan tolak ansur anak melayu.



Amukan militan sukar untuk dibendung.Oleh itu jangan biarkan ia membenih.Jangan biarkan ia bercambah. Kelak huru hara akan berpanjangan.Sasaran utama tentulah puak rasis.Kedua orang melayu yang bersekongkol dengan puak rasis.Akhirnya tentulah puak pedagang yang menindas pengguna.

Jadi untukmu DAP dan Lim Kit Siang,Berhati-hatilah  ketika bermain lidah,berkira-kira ketika bertutur bicara,kerana hati majoriti perlu dijaga.





































































































No comments: