Thursday 6 October 2011

UMNO Jerantut Tidak Perlu S/U Sehingga PRU 13!


KD nasihat Ku Lan 'pajan' aje jawatan Setiausaha UMNO Bahagaian itu. Tak payah lantik hingga PRU. Ada ke takda S/U pada KD sama saja tidak ada kurang atau lebih. Gaya politik dan style Ku Lan begitu juga sebab semua orang Jerantut sudah hafiz kepimpinan politik Ku Lan.

KD mahu semua calon-calon S/U yang direkomen oleh blog-blog Jerantut seramai 12 orang tu tak payah susah-susah terima pelawaan Ku Lan, boikot aje biar ke Setiausaha Esekutif Mizi buat kerja S/U Bahagian itu.

Kerja dengan Ku Lan perlu memahami budaya politik Ku Lan. Setiap titah perlu dijunjung dan kena keluar belanja sendiri nanti dibimbangi ramai kena stoke. Ini nasihat KD. Masa Ku Lan berduit ok tapi masa tak berduit jangan main bakal-bakal S/U semua!

Susah-susah sangat Ku Lan lantik aje budak Rahmat itu budak Ku Lan dari KL. Aokme perasan tak budak lelaki yang selalu datang ke Jerantut ikut Ku Lan biasanya ditemani oleh 2@3 perempuan cantik. Rahmat ini sesuai jadi S/U Bahagian Jerantut tapi lagi kuatlah blogger Patpatsikulipat melolong menjerit tidak mahu orang luar!

KD ada satu cadangan baik untuk Ku Lan. Ku Lan tidak perlu lantik S/U Bahagian. Ku Lan perlu tubuhkan CWC khas.

CWC ialah Central Working Committee bagi tugasan S/U. wujudkan jawatan Pengerusi dan AJK. KD cadangkan kesemua 12 calon S/U itu perlu serap dalam CWC.

Biar UMNO Bahagian Jerantut lain dari yang lain. Kenapa tidak? KD harap CWC boleh memacu kelancaran perjalanan UMNO di parlimen Jerantut sehingga PRU 13.

Ku Lan jangan risau KD. Bila KD kuat mengkritik Ku Lan itu sebenarnya tanda Ku Lan disayangi. Kalau kita benci kepada orang itu tentu nama orang itu pun kita tak sebut.

3 comments:

Anonymous said...

hahahah hehehe lucu lucu

patpatsikulipat said...

betul kata kd. tahniah. dengor tu org jerantet.pasti org luar x memerintah jerantet.

Anonymous said...

Wah ini nasihat KD yang terbaik. Terus begitu... kalau di dengor punah parti dan rebah lah BN Jerantut. Tak faham aku cara berfikir begini. KD berfikir lah sebaik nya, jangan senting2. Tak kan urang ada master posting lagu ni.



Cuba memahami galur pemikiran KUTUKAN DEWATA.