Tuesday 4 October 2011

Siapa Layak Jadi SU UMNO Bahagian Jerantut?

SU UMNO Bahagian Jerantut suatu jawatan yang diidamkan oleh aktivis UMNO Jerantut.Di sini saya senarai panjangkan calon yang layak.

Mereka yang tercalon ialah:

1.Mizi SU Kerja
2.Zukarmi Abu Bakar
3.Mustafa Mat Arof
4.Abdullah Lebai Din
5.Azlan Zakaria
6.Cikgu Nizam
7.Cikgu Hanafisah
8.Cikgu Amiruddin
9.Ju Mansur
10.Cikgu Azmi
11.Cikgu Pian (calon paling layak)
12.Nizam ajk pemuda.
13.Jalaluddin Ghazali(calon berpotensi)
14.Ahmad Shah Jamlus(calon warak,selamat harta umno)

Yang di atas adalah calon-calon muda.

Calon-calon tua ialah:

Tak sanggup aku nak senaraikan.Ko orang fikirlah sendiri,selamat memilih!

7 comments:

Wan Haru said...

hahaha, Cg Pian dn Ch Nizam tu bukanlah calom muda, namun mereka bolehlah disebut sebagai calon lama...hehe...tk payah pn tk apalah sbb rasanya tk akan berubah apa2 dalam umno jerantut nanti, hehe kalau nak umur sebegitu lebih baik angkat wan johari sebab dia sgt arif dgn nombor-nombor, hahaha

Wan Keliru said...

Aku keliru juga dgn calon-calon lama yg boleh disenaraikan, tp antaranya adalah;
Wan Johari
Hj. Kamaruzaman
Ahmad Jaafar
Rozali Mezah (bangkarp umno)
Zaha
Wan Anuar Hakim
Cg Mudun (mantan SU)
Ainchu Norzari
serta
WAN KHAIRU....

Anonymous said...

setuju dgn blog pat2sikulipat. nafisah pergi mampus lah. merompak boleh lah. bengong lah umno jtut klo bgi ke nafisah tu.

Anonymous said...

Aiik. Wan Keliru bubuh nama sendiri.Pening-pening aku dibuatnya. Agaknya terlupa di atas tadi.

wan heru said...

mampuslah aku kali ni,aku tak terlibat langsung,nye sebet jugek nama aku.

Anonymous said...

hehehehehehehehe...nk serah pada wan amizan jadi ketua UMNO.....lagi la haru, kn wan mizan tu perompak tanah...bodoh sangat la KD ni, buta mata, buta hati, bodoh nk mampus...

Anonymous said...

anon di atas tu pencacai dr shukri