Tuesday 20 September 2011

Pheeewiiitttt,Nik Aziz Dendang Lagu Klasik Nasional.

PAS memang sejak dahulu lagi suka buat onar.Bermacam-macam onar yang mereka timbulkan.Umat Islam Malaysia jadi huru-hara dan bercempera.Tidak tahu ke mana tuju hala.Ulama tulen geleng-geleng kepala.Musuh Islam menggelekek ketawa.

Nak tahu onarnya?Atau sudah tahu?Untuk yang tak tahu di bawah ini lah butirannya:

1.Fatwa Hj Hadi.Natijahnya UMNO habis jadi kafir.Nabi dakwah 23 tahun dapat puluhan ribu umat Islam.
   Hj Hadi dakyah sesaat 2juta lebih umat Islam Jadi Kafir.

2.Rentetan itu,berlakulah sembahyang 2 imam.Nikah semula pasangan suami isteri.

3.Rentetan itu itu,berlakulah peristiwa memali yang memakan korban yang tidak berdosa termasuklah   Allahyarham Ustaz Ibrahim Libya.

4.UMNO bekerja sama dengan MCA dan MIC haram.MCA dan MIC Kafir zimmi,yang wajib dilindungi.

Itu dulu.

Sekarang:onar pas;

1.Berpeluk-pelukkan dengan DAP.DAP kafir harbi yang wajib diperangi.(lihat karpal singh)mengemis undi ultra kiasu.

2.Mengemis undi pula undi puak kristian.Mempertahankan pengguna nama Allah dalam risalah kristian.

3.Nama Allah telah menjadi hak umat Islam di tanah melayu sejak lebih lapan ratus tahun bermula pada pemerintahan kerajaan Pasai lagi.Laungan azan berkumandang sejak itu.Tak kan puak kristian tak faham-faham lagi.Paderi di Vatican City sendiri melarang penggunaan nama Allah.God nama yang dibenarkan oleh Vatican City.

4.Tak cukup lagi mengemis undi india.tolong cuci kubur hindu.Kubur mak bapak sendiri pun tak tercuci.Tak cukup lagi merayakan pesta ponggal di markaz Pas.Umno pun nak undi india tapi tak lah sampai tercabul akidah.

5.Tubuh pulak kelab penyokong Pas.berduyunlah india dan cina masuk.Bodoh piang lah puak Pas ni.Mereka masuk sebab nak lemahkan Umno bukan kerana menyokong sangat Pas tu.Fikir logiklah sikit.Kalau kita sendiri orang Islam,puak hindu tubuh kelab penyokong parti hindu kita masuk mesti ada agenda bukan kerana kita menyokong sangat parti hindu tersebut.DAP nak pas kuat sebab ini boleh menjatuhkan UMNO kerana hanya itu caranya yang ada.itu sebab dia kerah cina dan india masuk kelab tersebut.

6.Tak cukup lagi?mengemis pulak undi Komunis.Dipuja-pujanya komunis sampai tahap dewa.Apa sudah jadi parti ramai ulama(?)boleh sanjung puak athies.Dunia sudah pusing matahari.

Onar-onar ini meletakkan Pas pada tahap serendah-rendah akhlak.Menyedari hakikat inilah,menyedari kekalutan pemimpin-pemimpin bukan ulama inilah membuatkan Nik Aziz pusing matahari cuba membetulkan keadaan,

Nik Aziz pun nyanyi lagu lama.Nak sambung semula hudud pulak.Haji Hadi kata penubuhan negara islam bukan keutamaan dalam Islam.Jadi dia tubauhlan negara berkebajikan.Mana satu yang betul ni.Atau mereka berdua ini lain mazhabnya.Haji Hadi kata Hudud hanyalah 0.0001 peratus daripada intipati Islam.Guano jadi lagu ni?Lagu klasik nasina lah weh........!!!!!!!! 

1 comment:

Anonymous said...

NIK AZIZ DAN HADI AWANG GILA BABI..TU YANG SEBETULNYA..TAK RETI DAH AKU NAK CAKAP APA..
TAPI ALLAH PANJANGKAN USIA NIK AZIZ SUPAYA KITA UMAT ISLAM MALAYSIA BERFIKIR TENTANG PRO DAN KONTRA PARTI PAS SUPAYA UMAT ZAMAN SEKARANG TERBUKA MINDA UNTUK MELABELKAN TENTANG ERTI SESEBUAH PERJUANGAN ISLAM.
ADAKAH YANG BERSELUAR JEANS ITU TIDAK ISLAMIK DAN ADAKAH BERJUBAH ITU KUAT ANUTAN AGAMANYA.
JANGAN KITA HANYA BERSANDARKAN PADA LUARAN TETAPI FAHAMI HALA TUJU DAN MISI VISI SESEBUAH PARTI ITU.
TEPUK DADA TANYA AKAL FIKIRAN..