Sunday 4 September 2011

Percaturan calon Parlimen Jerantut


Tengku Azlan tersilap acah kata tidak mahu lagi ahli parlimen. Malangnya pemberita,wartawan dan jounalis sudah spin habis-habisan...ini hasil usaha licik seorang Adun Jerantut telah bayar mediamen ini. Semua orang ada keratan suratkhabar bukti Tengku Azlan tidak mahu calon dan bersyarat.

Kalau Tengku Azlan mahu lagi....semua orang Jerantut akan tonyeh keratan paper itu kepadanya. Tengku Azlan perlu berundur secara terhormat...Ada ramai lagi pemimpin muda Jerantut yang berkelayakan boleh ganti dia.

Adun yang licik ini dikatakan sudah habis bayar hutangnya banyak $16 juta. Itu sebab masa dia pulun balak-balak atas nama JKKK, atas nama ladang herba felcra, jual tanah-tanah strategik bandar, habis tanah simpang Jengka 8 diberi kepada towkay besar Jerantut untuk jelas hutang.

Jangan tanya berapa dapat ke JKKK? Dapat ke dia berjuta-juta. Lulus tanah tol kepada towkay Cina baru-baru ini pun dapat $300,000. Tanah orang asli pun dia beri kepada towkay besar tanam kelapa sawit. 

Adun ini mahu lobi jadi ahli parlimen Jerantut. Majoriti orang Jerantut tidak  mahu pemimpin  sebegini korup. Pemimpin ini banyak liabiliti. Cukup UMNO sudah tolong dia bayar hutang. Dia perlu berterimakasih dan berundur secara terhormat cukup-cukuplah mengerja ke Adun Tahan.

Ada seorang AJK UMNO Bahagian Jerantut perasaan dia paling layak, senior dan lebih cerdik dari orang lain. Dia mantan parlimen sepenggal kerana pengikut Anwar Ibrahim. Dia kata dia 'orang kuat Najib'. Dia belanja $70,000 sebulan. Dia mahu parlimen atas kategori calon recycle dengan syarat Najib bagi dia post Menteri. Timbalan Menteri dia tak mahu. Susah juga dia...Rosmah tak suka dia sebab dia suka kutuk Rosmah di mana-mana. Lagi pun Rosmah tahu dia dah tak berbini hampir 10 tahun. 

Demikianlah posting Kutukan Dewata tentang calon ahli parlimen dari kalangan Tengku Azlan, Adun bayar hutang dan calon recycle yang berumur lebih 60 tahun. Mereka ini ahli politik umur 60an sudah tidak relevan lagi dengan politik Jerantut lagi.

Mereka perlu ucapkan selamat tinggal kepada politik Jerantut. Masa mereka sudah berlalu...berilah peluang dan harapan kepada pemimpin-pemimpin muda politik Jerantut. Mereka sudah merasa semua kenikmatan, kemudahan, penghormatan, penghargaan....cukuplah beri orang lain yang lebih muda merasanya dan buat yang lebih baik. Politik Jerantut yang bosan perlu diceriakan.

9 comments:

Helang Buana said...

Macam pernah dengar aja cerita ini. Tahniah atas usaha tuan mengujudkan blog ini, tapi hati-hati, takut tersalah fakta. Nanti boleh makan diri bro!!!

Anonymous said...

haha, sekurang2nya dia lebih berani dari cg pian yg penakut ini

Unknown said...

Fakta perlu sahih. berani paling perlu. suara orang muda suara keramat..

minta link blog sesama kita

http://alamijiwaparadox.blogspot.com/

Kutukandewata said...

Tk Cg Pian.

Anon 8:55, Kutukan Dewata mengutuk untuk kepentingan Jerantut.

Jiwa Paradox telah dilink kepada Kutukan Dewata.Tk

Anonymous said...

aii, macam senada dan seirama jer bunyinya dengan cara wzwh punya angkat ne, dari satu GALOR jer gaya persembahan cerita, fakta dan mitifnya, emm pi mai pi mai tang tu jugak lah gayanya.tak ada beza, cuma berlainan nama, niatnya sama ?. say tak boleh tau niat mereka mereka ini, tapi dapat juga mencium bau tujuannya, syabas ada lagi satu blog yang mengkutuk orang lain demi orang lain?

Anonymous said...

Aiik.Begini je rupanya posting kutukan dewata.2X5=10.5X2=10Hii.geli-geli-geli kas..berupah lah tuu..Suruh je kamaruzaman & sukri bagi 50 diamlah die.supe aji Nazri ngan labak bagi ke dia kan dah diam.

Kutukandewata said...

Anon 02.37,

Terima kasih atas fitnah anda.sekurang-kurangnya saya dapat satu pahala anda dan anda dapat satu dosa saya.

TQ.

Alexia Edotx said...

[-+] Bokep SMA Mesum
[-+] Bokep SMK Ngentot di Kelas

[-+] Toket Ayam Kampus Solo
[-+] Toket Anak SMA Ngewe
[-+] Nafsu Birahi di Malam Jumat

[-+] Ngentot Rame-rame di Kost
[-+] Ngentot di Kolong Jembatan
[-+] Pesta Sek Bareng Tante Girang

[-+] Cara Merangsang Wanita Dalam Sekejap
[-+] Cara Memuaskan Wanita
[-+] Cara Cepat Dapet Tante Girang

[-+] Bokep SMU Mesum di Kelas
[-+] Bokep SMA Ngentot
[-+] Bokep SMK Ngentot Rame-rame

[-+] ABG Kimcil Ngentot
[-+] Cabe-cabean Hot Ngentot

[-+] Memek Perawan Basah Berlendir
[-+] Foto Toket Gede Ibu Guru
[-+] Bokep Kepala Sekolah vs Anak SMP

[-+] Bokep SMU
[-+] Bokep SMA
[-+] Bokep SMK

[-+] Foto Memek Merah Merona Perawan
[-+] Toket Gede Tante Girang Ngentot
[-+] Memek Bugil Anak Kost Mesum

[-+] Bokep HOT HD Anak SMA vs SMK
[-+] Ngentot di WC POM Bensin





















































































































































































































Anonymous said...

Meh singgah blog saya - http://wwwberita-semasa.blogspot.my/