Saturday 3 September 2011

Anak muda sokong pembangkang?


Pembangkang selalu menjaja ke sana dan ke sini bahawa pengundi baru dari kalangan anak muda menyokong mereka.Ye ke Mat sapu? Lim Kit Sial?Koporal Singh?Atau hang pa semua gebang aje lebih.

Kayu ukur mana,penanda aras mana hang pa guna pakai untuk mengewar-warkan itu semua.Yang aku heran sangat sampai orang UMNO pun percaya.Bila percaya mulalah mabuk takut dan jadi pulak tukang canang bagi pihak lawan.Ahli UMNO bangang macam ni pun ada kat Jerantut dan kawasan yang sama waktu dengannya.

Mari sini biar aku cakap sikit kat hang pa semua.Aik jadi orang kedah pulak aku ni.Ambik gear gostan.Aku nak tanya pada manusia yang ada akal dan berfikiran.Adakah kita sanggup menerima orang yang dipalit skandal seks,orang yang cakap ikut sedap mulut,orang ambil kerja tuhan,orang yang menyembah komunis sebagai pemerintah negara kita.Oiiiiiiiiii!!!!!!!!hentikanlah omongan tanah aimerepek ni.

Jangan sesekali mengukur kemampuan daya fikir golongan muda pada tahap serendah itu.Mereka semua berpelajaran dan pintar menilai situasi politik tanah air.Mereka amat berakal dan tidak mudah terpedaya dengan propaganda pembangkang.

Percayalah dengan berkat kepimpinan anak Tun Razak BN akan menang besar dalam PRU 13!

6 comments:

Anonymous said...

Saya ingat hang cerdik rupanya lagi bangang.usahkan najib,bapak dia tun Razak pun kaki songlap hang tak tau ka?tu la anak2 muda tak tau sejarah nak bercerita.

Anonymous said...

salam anon di atas, termasuklah hang dan bapak hang pun kaki songlap juga, tak ada yang kena jika orang lain, hang ne usahlah nak jadi ahli politik atau untuk memimpin masayarakat, nok lantik tok 4 pun tak layak nak campur pasai politik negara.

KUTUKAN DEWATA said...

SALAM,
BILA AKAL TIDAK MAMPU BERHUJAH SECARA ILMIAH BERASASKAN FAKTA MAKA YANG KELUAR DARI MULUT SUDAH TENTU LAH MAKI HAMUN DAN CARUTAN BERSULAM EMOSI.KEMUKAKAN HUJAH YANG BERNAS SERTA DENGAN FAKTA SEKALI UNTUK MENANGKIS HUJAH DALAM POSTING SAYA.BARULAH GENTLEMAN.LU FIKIRLAH SENDIRI

Anonymous said...

Tp sy rse kta pmimpin pmbangkang ada betulnya juga sbb sy prnah brjmpa sgolongan ank muda yg pro kpd pmbangkang bleh dceritakn 8/10 dri mrk.. Sy lihat mrk bkan calang2 org brpndidikn tinggi srta mhir dlm bdang agma..

Anonymous said...

http://wwwberita-semasa.blogspot.my/

Anonymous said...

Meh singgah blog saya - http://wwwberita-semasa.blogspot.my/