Friday 16 December 2011

Sah,Pakatan Pembangkang Pendokong Penubuhan Republik Malaysia!!!

MP Biadap? Salah Siapa?

Bengong tahap dewa punya MP
 
 
Aku bukak blog terpandang blog Keris 7 Lok.Menyirap sungguh darap aku tengok orang kurang ajar.Jelas puak ni langsung tak hormat prinsip rukun negara yang kedua.Tak heranlah kalau MP Pulau Pinang tak hormat raja sebab negeri dia ni tak beraja.Sebab itu dia tak reti nak hormat raja.Kita baca seterusnya dari Keris 7 Lok ini:
Keris terkejut juga melihat gambar daripada artikel rakan Keris iaitu Bro CTS. Tapi apabila mengetahui salah seorang yang duduk itu adalah Azmin Ali, maka Keris tersenyum sinis kerana jika berkata tentang isu moral, umum tahu tinggi mana darjat moral Azmin. Lagipun manusia sanjungan dia pun rendah moralnya.

Lihat penjelasan oleh CTS :


Tak tahulah sa
ma ada tak tahu etika, kurang pengetahuan tentang protokol majlis atau memang dari kecil Mak Bapak tak ajar cara duduk dan adab di dalam majlis. MP Gombak, Azmin Ali dan MP Balik Pulau, Yusmadi Yusuf kelihatan duduk dan tidak berdiri ketika Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak memberi penghormatan kepada perbarisan hormat Angkatan Tentera DiRaja Malaysia, yang diadakan bersempena dengan Majlis Keberangkatan Pulang Tuanku Mizan Zainal Abidin dan Tuanku Nur Zahirah di Dataran Parlimen pagi tadi.

Kurang ajar betul!!!


Sumber : Cucu Tok Selampit


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! Sultan Payung Negaraku!

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Kalau mak sendiri pun tak hormat..apatah lagi 



 Ulasan kutukan dewata  :


         
  Jika diambil kira pada kelakuan mereka ni,jelaslah mereka ni condong ke arah negara rebuplik impian DAP.Mereka boleh dengan senang hatinya menjadi pencacai kafir harbi yang memang sedang menjalankan dan berusaha menjayakan agenda Republik Malaysia!!!!.Republik yang akan menghapuskan segala simbol melayu.
 
Kenyataannya sudah ada di depan mata!!!!!!!!!!

No comments: