Monday 26 December 2011

ARAB SPRING MADE IN MALAYSIA!!!!!
ARAB SPRING BAKAL BERLAKU
DI MALAYSIA PADA 9 JANUARI 2012.

Most Powerful photos of 2011







Most Powerful photos of 2011





BERAPA rancangan jahat dikenalpasti sedang dirancang oleh penyokong-penyokong Anwar Ibrahim menjelang 9 Januari 2012 dan pada tarikh itu juga dipercayai akan berlaku berbagai-bagai gerakan-gerakan khianat bagi melumpuhkan sistem kehakiman dan perundangan negara untuk menyelamatkan Anwar daripada terhukum ekoran pertuduhan kes liwatnya dengan Saiful.
   
INILAH ASSOBIYYAH YANG NYATA LAGI BERSULUH.TERANG-TERANGAN MEREKA BERTOLONG-TOLONGAN PADA PERKARA YANG BATIL.MEMPERTAHANKAN KELOMPOK SENDIRI YANG MELAKUKAN JENAYAH.TINDAKAN MEREKA NANTI PASTI AKAN MENYUSAHKAN KELOMPOK-KELOMPOK YANG LAIN.


Apa sahaja keputusan yang akan diberikan oleh Hakim Mahkamah Tinggi,Zabidin Mohamad Diah terhadap Anwar memungkinkan satu lagi gerakan demonstrasi besar-besaran kerana Anwar telah melancarkan FACK Anwar - Free Anwar Campaign Ke 2 di rumahnya baru-baru ini dan pengisian rancangan tersebut sama sahaja modus operandi seperti yang berlaku dalam Reformasi 1998 lalu.

APAKAH PENDIRIAN AHLI PAKATAN PEMBANGKANG YANG TERLALU ISLAM BERBANDING ORANG LAIN IAITU PAS?APAKAH MEREKA YANG SELAMA INI MENENTANG ASSOBIYYAH AKAN TURUT SERTA DALAM MISI MENGHURU-HARAKAN NEGARA INI??

Anwar sekali lagi akan memperalatkan rakyat dan mahasiswa serta mahasiswi yang pendek akal berselindung di sebalik nama Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) untuk mencetuskan huru hara bersama sayap parti PKR iaitu AMK malah gerakan SMM dan BEBAS yang berlangsung baru-baru ini merupakan satu gerakan pemanas badan bagi menyiapkan diri untuk beberapa lagi demontrasi besar-besaran bagi menggugat pentadbiran kerajaan seterusnya menggulingkan kerajaan pimpinan PM Najib.
SUDAH TERBUKTI SELAMA INI BAHAWA AHLI PAS MEMANG PAKAR DALAM HAL BERDEMONTRASI.MEREKA SANGGUP BARING ATAS JALAN RAYA,BERLAKON MATI DAN AJAK POLIS BERGADUH!MEREKA MEMANG ASSOBIYYAH TULIN DAN TEGAR!!!


Rusuhan 1998 bakal berulang lagi dan kali ini kita menjangkakan Anwar dan barua-baruanya akan berusaha sedaya mungkin untuk mengheret rakyat turun ke jalanan bagi menyokong peliwat dan penzina seperti beliau.
BERPULUH TAHUN UMNO DITOHMAH PAS SEBAGAI PENDOKONG ASSOBIYYAH HANYA KERANA SEMANGAT KEBANGSAAN YANG DIPERJUANGKAN UMNO TANPA MELIHAT DARI SUDUT YANG LEBIH LUAS.UMNO MEMBELA BANGSA SENDIRI YANG JAUH KETINGGALAN BERBANDING BANGSA LAIN.TETAPI UMNO TIDAK MENGANIAYA BANGSA LAIN.ASSOBIYYAH KAH ITU??????
Paling jelas SMM adalah sayap baru Anwar yang akan digunakan sepenuhnya untuk menghasut pelajar-pelajar dan perjuangan SMM ataupun BEBAS sebenarnya bukan kebebasan akedemik,bukan pemansuhan AUKU dan bukannya memperjuangkan hak-hak mahasiswa tetapi lebih kepada menjadi perkakas kepada Anwar dan kuncu-kuncunya.
MENGAJAK PUAK SENDIRI MELAKUKAN SESUATU YANG MENDATANGKAN HURU-HARA KEPADA ORANG LAIN ADALAH ASSOBIYYAH.PERLAKUAN INI SAMA TARAF DENGAN PERBUATAN KABILAH-KABILAH ARAB ZAMAN JAHILLIYAH!!!!

Anwar tidak ada pilihan untuk mengkelabukan mata rakyat dan beliau akan berusaha supaya dirinya terus dilihat putih dan bersih tanpa apa-apa dosa walaupun di mahkamah telah dibuktikan DNAnya dan ada video pula yang memaparkan perlakuan seksnya dengan pelacur dari negara China dan dengan memperalatkan Nik Aziz serta Hadi Awang, video tersebut berjaya ditanamkan dalam hati sebahagian rakyat bahawa itu bukan bukti yang boleh diguna pakai.

Itu saksi besi kata Hadi Awang..... Itu konspirasi UMNO dakwa mereka, dan rakyat terus jadi keliru....!


AYUH!!!!ULAMAK PAS NYATAKAN PENDIRIAN 

KAMU,APAKAH KAMU MENGAMALKAN ASSOBIYYAH 

DENGAN MENYOKONG GERAKAN 0901 INI ATAU 

TIDAK.JANGAN KAMU CAKAP TAK SERUPA BIKIN 

YANG AKAN MEMPASTIKAN KAMU TERGOLONG 

DALAM KALANGAN ORANG YANG MUNAFIK!!!!!!!!








No comments: