Friday 16 December 2011

Pakatan Pembangkang Sama Taraf Dengan Budak-Budak!!!

Seronok melihat telatah budak-budak.Mereka bebas melakukan apa saja yang mereka suka tanpa rasa takut dan bimbang.Mereka tidak tertakluk kepada undang-undang kerana akal fikiran mereka berada pada tahap yang minimum!!!




Tapi ada juga ahli politik berfikiran tahap budak.Budak buat tidak salah.Tapi kalau tua bangka buat alamat nak mampussss la!!kih!kih!kih!kih!!!

Macam pembangkanglah.Sejak akhir-akhir ni macam-macam dia orang buat perangai.Merengek sana merengek sini macam budak-budak.Yang paling tahap budaknya ialah kempen Asal Bukan UMNO.


Kalau bukan UMNO amende pulak?PAS?Tidaklah aku.Aku tak nak bersubahat dalam hal-hal yang menyentuh akidah ni.


PKR?Huhhh!barang dijauhlah!Aku tak nak mempertahankan kemaksiatan melampau!!


Aku Bersama UMNO,Dulu,Kini,Dan Selamanya.


Biarlah Pembangkang Sama Taraf Dengan Budak Budak di bawah ni!!!!!
Haaaa!!!!!Tengok apa tu dik!!!!!         

Bengkok tak aku punya!!!!
Ehhh!!!Zuri,ada orang datang!!!!!

Nah!!!!Rasakan kau!!Aduh janganlah gigit!!!

Budak pun kena saman juge ke encik?!!!!
Apa macam?Cantik tak saya mekup adik?hehehehee!!!

Tembakan jet pejuang MIG Rusia.

uuuuuiiiittt!!!atiknye ody atak ni!!!!!



4 comments:

Anonymous said...

.... ludah kelangit

Anonymous said...

telan balik ye Kutukan Dewata

Anonymous said...

takde idea dah ke?

Kutukandewata said...

Heheheehe!!

sekali sekala release tension!!!

boleh juga menyegarkan mata!!