Tuesday 13 December 2011

KAU ORANG RENUNG-RENUNG DAN FIKIR-FIKIRKANLAH SENDIRI!!!!

Pesakit jantung dilarang keras menengok dan membaca cerita ini

 Atuk aku dulu Orang Besar 16.Dia juga seorang Penghulu.Apabila aku terlihat gambar ini,aku teringat kisah yang diceritakan kepada aku masa aku kecil dulu.

Kisah ini berlaku selepas Jepun tewas dan Bintang Tiga bermaharajalela di Tanah Melayu.

Suatu hari seorang tok empat datang ke rumah datuk aku.Selang beberapa jam dia minta diri.Atuk aku larang keras tak izinkan dia balik ke rumah.Atuk aku tahu bintang tiga sedang cari tok empat ini.Dia tetap berdegil nak pulang juga.
Nasihat atuk aku dia langgar.Mungkin ajal memanggilnya.

Dalam perjalanan pulang dia tertangkap oleh bintang tiga.Dia disembelih dengan kejamnya seperti yang tersurat dalam gambar ini.Dagingnya dimasak dan dimakan beramai-ramai.Gerila bintang tiga beritahu orang kampung daging orang melayu manis dan sedap rasanya.
Tapi orang melayu tak terdaya nak melawan kerana kehilangan kuasa.

Ambillah iktibar dari peristiwa 14 hari bintang tiga memegang kuasa.Andainya orang melayu leka tidak mustahil kejadian yang disuratkan oleh gambar ini akan berulang seperti yaang menimpa TOK EMPAT SHAM!!!!

Buktinya,baru menang di kuala Lumpur pada tahun 69 dia orang dah nak sapu melayu dan polis melayu dengan penyapu.Kalau menang diseluruh negara atas pertolongan pengkhianat bangsa tak tahu lah apa yang akan terjadi.Mungkin gambar ini boleh menceritakan tentang nasib orang melayu!!!!!!!

Fikir-fikirkan lah!!!!!!!!
Sadis!!

Brutal!!
Gila!!!!

Proses terakhir Cannibal

5 comments:

Konda Kondi said...

blog tuan telah dipautkan :)..harap paut juga blog sy :)

Salam Perjuangan!

Anonymous said...

GAMBAR TU EDITLAH ..X CAYA LIHAT PADA GAMBAR NO 3 ....TANGAN ORANG TU JD SEPARUH ..

Anonymous said...

Betul, memang gambar edit. Nampak sangat 'cut' and 'paste'. Kena belajar lagi cara guna Photoshop.. ha ha haaa.

Anonymous said...

soalnya bukan gambar tu betul tak betul.soalnya kita kena fikirkan nasib bangsa kita.kalau bercakaran sesama sendiri itulah yang akan terjadi kepada kita seperti mana peristiwa komunis memerintah 14 hari dulu kala.ada faham!!!!!

fikri said...

ngerih kali sob, ihh