Tuesday 29 October 2013

AIR LIUR MELELEH,PAK LEBAI KETAGIH,PAK LEBAI KAKI MELARAMMMMMMM!!!!!


TERANGKAT KOPIAH LEBAI DENGAR OSTAZAH PENING BERCERAMAH!!!



Fuh!!! Lain macam sungguh tengok Pak Lebai PAS ni ek. Punya la 'Teruja' nak dengar Si Ostazah Pening tu bagi ceramah, sanggup dia duduk depan sekali.

Sampai terangkat kopiah Pak Lebai PAS tu dibuatnya. Hebat jugak la 'Aura' Mak Jan ni walaupun dia dah ada 'Pucuk Muda' yang digelarkan sebagai suami.

Malam semalam, Si Ostazah Pening tu telah mengisi satu slot ceramah di Permatang Buluh dalam kawasan DUN Sungai Limau ni. Dia sampai pun lambat.

Memulakan ceramah, Si Ostazah Pening tu dengan sinis menyindir pihak media kononnya ucapan dia dalam kempen PRK kali ini sering kali dijadikan sebagai bahan berita.

Kiranya, nak dapat kredit jugak la dengan apa yang dia ucapkan sebelum ni. Nak tunjuk la kononnya dia masih laku dalam media tempatan sampai boleh jadi berita. 


Maka atas sebab itu Si Ostazah Pening tu kata dia perlu berhati - hati dalam memberi ucapannya di Permatang Buluh malam tadi.

Huh! Baru hari ni dia nak berhati - hati dengan apa yang dia ucapkan? Selama hari ni, dia tak pernah berhati - hati pulak dengan apa yang dia buat dalam laman twitter.

Kalau kita tengok, selamba badak dia je dok memaki hamun orang tak tentu arah. Tak de pulak dia nak berhati - hati sehingga tahap mampu membuat tuduhan yang bukan - bukan.

Tapi, apa nak heran dengan produk hasil dari kilang Parti Angguk Saja ni ye tak. Dah memang itu kemampuan yang boleh dikeluarkan dari kilang PAS tu. Kalau tak keluar fatwa songsang, maka keluar la orang yang suka maki hamun macam Si Ostazah Pening tu!!!-SEMUT HITAM.

No comments: