Wednesday 25 January 2012

KU SUKA!!KAU SUKA!!ORANG LAIN NAK KATA APA!!!!!!

 
Wow!!!! Kau orang tengoklah pakatan pembangkang di bawah ni,mesra giler!!!!!

Lain prinsip,lain fahaman,lain hala tuju,tapi boleh berlakon dengan begitu mantap!!!

Apa-apa pun DAP akan mendominasi pakatan pembangkang sebab kuda tunggangannya, PAS amat pantas berlari dan amat patuh dan taat melaksanakan tugas yang di beri.

Abang besar sedang menasihati adik bagaimana caranya nak menipu rakyat agar kerajaan sekarang dibenci dan ditumbangkan dalam PRU 13.Yang penting bukan apa yang boleh kita berikan kepada rakyat,tetapi apa yang rakyat boleh bantu kita!haaaa!!!!!bantu kita jatuhkan kerajaan yang ada!!Faham tak??????

Barisan AMK Keadilan,Pemuda PAS siap siaga untuk merusuh kalau kehendak mereka tidak dipenuhi.Dengan mata terjergil dan mulut lancang piancang,habis semua orang kena maki.Hak paling kiri tu muslimah PAS yang dah pandai berjoget dan menjerit-jerit menyanyi macam arab badwi yang dah lama tak dapat mengawan.Yang aku heran mana pergi pemuda DAP?Nampak sangat dia orang ni senang di pergunakan oleh kafir harbi babi!!!!


Hak yang ini dah takda kerja lain gamoknya?Sibuk sangat buat hubungan sejenis.Gay lah,Lesbianlah,transgenderlah,transseksuallah,biseksuallah dan macam-macam sual lagi.Dah tua-tua pun tak nak bertaubat lagi.Puak-puak LGBT ni ramai terdiri dalam kalangan cerdik pandai termasuklah peguam.Oleh kerana terlampau pandai sampai tak tahu mana yang lebih sedap,lubang yang ada bau seks  appeal ke  atau lubang bau taik gampang!!!!Puak-puak ni memang taraf taik,muka taik,dan mereka sendiri memang taik yang ada bentuk!!!!! Binatang pun tak buat kerja gini,nampak sangat puak ni lebih bodoh dan hina daripada binatang!!!!!

No comments: