Thursday 12 January 2012

BUMI BAKAL MUSNAH DILANDA COMET ELENIN!!!

Doomsday Comet Elenin Colliding With Earth False.

Doomsday Comet Elenin Colliding With Earth False
AGAKNYA COMET INILAH YANG AKAN MENGHENTAM DUNIA MENGAKIBATKAN DUNIA MENGALAMI KEROSAKAN YANG AMAT TERUK!!!!!!!!
Saintis  memberi ingatan kepada kita  jika tidak berhati-hati, kita mungkin akan percaya bahawa dunia akan kiamat pada pertengahan tahun 2012.Ini semua bersandarkan "conspiracy theory websites".

Untuk menambahkan lagi perisa ramalan ada pula yang mengaitkannya dengan ramalan kiamat puak asli Latin Amerika yang menyatakan kiamat berlaku pertengahan 2012 kerana kalendar mereka berakhir pada 2012!!!


Ceritanya bertambah suspens apabila ada pulak orang menyatakan terdapat hadis yang menyatakan bahawa dunia akan mengalami kerosakan teruk pada bulan ramadan 2012.


Ntah kat mana dia orang dapat hadis ni tak tahulah.


Ntah-ntah hadis daif atau hadis mauduk,atau mungkin juga hadis hasan.Mungkin juga hadis yang direka oleh ulama yahudi!!!


Dengar ceritanya hadis ini menyatakan bahawa,"apabila 1 ramadan jatuh pada hari jumaat dan pertengahan ramadan juga jatuh pada hari jumaat,maka pada pertengahan ramadan tersebut suatu bunyi yang dahsyat akan kedengaran di ruang angkasa.Semua orang akan mati melainkan orang yang berselimut di dalam rumah.Semua lubang-lubang yang ada di rumah hendaklah ditutup".


Dinyatakan juga ramadan 2012 akan jatuh pada hari jumaat,begitu juga pertengahan ramadannya juga hari jumaat.maka sebahagian bumi akan musnah.


Tapi bila aku lihat Kalendar ramadan tahun ini jatuh pada hari sabtu!tapi kalau anak bulan nampak atau hisab cukup maka kita berpuasa pada hari jumaat juga.


Bersedialah kita untuk mati atau berselimutlah dalam rumah.


Itu pun kalau kau orang percaya pada ramalan tersebut.


Aku mampus tak percaya sebab belum nampak lagi tanda-tanda matahari akan terbit dari barat!!!


Walau bagaimanapun persediaan untuk mati perlu ada,sebab bila-bila masa pun kita pasti akan mati,tak perlu tunggu kiamat.Bertaubatlah!!!


Orang yang perlu banyak bertaubat sekarang ini ialah ahli-ahli politik.Sebab hidup mereka dah cacamarba sekarang ni!!!!!


BACA LAH ARTIKEL DI BAWAH UNTUK PENGETAHUAN ANDA.

There has been a lot of talk and rumors about Comet Elenin and asteroid Apophis colliding with Earth in 2011 and 2012 causing the end of the world and an extinction event for every bird, flower, tree, and animal.

Conspiracy theorists claim that Comet Elenin’s name comes from the code word “ELE”, which supposedly stands for, get this, “Extinction Level Event”, instead of the true origin, which is amateur astronomer Leonid Elenin, the Russian that discovered the comet, which the nuts also claim is dead and/or killed off by NASA to
cover up the truth about the Earth’s demise.

The latest computations put Comet Elenin’s size at 3,283 miles in diameter and distance from Earth at more than 15,534,279 miles away at its closest approach on 10 September 2011, according to astrobiologists at NASA.
It will put on quite a show as it passes Earth.


2-3 years ago scientists said that asteroid Apophis had a very small chance of colliding with Earth in 2036, but since then recent computations have proved this to be false, and the asteroid will be nowhere near colliding with Earth.
NASA scientists caution the public to be wary of conspiracy websites and to obtain their information directly from NASA .
They also cite Wikipedia as a credible reference in dealing with issues like these.



 

No comments: