Saturday 7 January 2012

PENYOKONG 901:ORANG BERFIKIR DI LUAR KOTAK,KAU ORANG BERFIKIR DI CELAH KELANGKANG!!!!

 

Rakyat jangan diperbodohkan!!!! 

 

new models for 21st century21 New Models for 21st Century

BUKAN BERFIKIR DI LUAR KOTAK TAPI BERFIKIR DARI CELAH KELANGKANG BEROTAKKAN TAIK!!!!!!


RISALAH yang dipaparkan dibawah ini adalah sebahagian daripada risalah provakasi yang diedarkan secara manual oleh penyokong-penyokong Anwar Ibrahim menjelang 9 Januari nanti.

 Jelas sekali risalah ini cukup menghina sistem kehakiman Negara apabila kumpulan yang terdesak ini telah membuat keputusan sendiri tanpa menunggu keputusan mahkamah.
Ini suatu penghinaan  kepada institusi kehakiman negara.Segala yang mereka catat di risalah tersebut boleh disanggah secara terperinci  dengan hujah-hujah yang berteraskan fakta,bukti serta undang-undang.

Mereka cuba mengelirukan rakyat yang cetek pengetahuan undang-undang supaya yakin dan percaya Anwear tidak bersalah walaupun Karpal Singh mengakui wujud perlakuan liwat suka sama suka antara Anwar dan Saiful.

Orang yang mengedarnya cuba menghasut rakyat bangkit menentang institusi kehakiman negara dan mereka ini boleh didakwa di bawah Akta Hasutan.
Risalah ini menghina mahkamah,mendahului keputusan mahkamah dan menghasut

 Anwar cuba meraih simpati negara luar dan hari ini beliau akan bertemu ( 6 Januari 2012) dengan diplomat asing untuk menagih simpati.
 new models for 21st century25 New Models for 21st Century
Kita juga ucapkan Selamat Datang kepada penyokong Anwar ke Kuala Lumpur.Datanglah walaupun anda tidak tahu apa yang anda perjuangkan.Datanglah kerana anda hanya dibayar RM50- RM200 seorang.

Kepada mahasiswa,berkumpullah di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur dan anda tidak perlu menduduki peperiksaan di universiti kerana bagi anda Anwar lebih penting daripada masa depan anda dan keluarga.Teruskanlah jadi manusia yang terpelajar tetapi sebenarnya bodoh tahap bebal.

Kepada rakyat yang jahil serta taksub kepada Anwar,dipersilakan ke Kuala Lumpur.
Sebagai pejuang anda tidak perlu takut dan bimbang dengan tindakan pihak
berkuasa.Bodohnya kita kerana tidak tahu membezakan yang mana hak dan yang mana 
bathil.

Dan kepada pihak berkuasa,kalau ada tangkapan kali ini,jamulah makanan terbaik kepada

mereka,sediakan khemah yang harga sewanya berpuluh ribu untuk meraikan gerombolan

pengkhianat negara ini.Gunakan lah duit rakyat untuk menampung 


perbelanjaan kerja yang jahil dan bathil ini.
Bapak-bapak polis,tak teringin ke buat macam polis luar negera belasah golongan yang degil ni.Dia orang tak ada belas kasihan terhadap pengacau-pengacau jalanan ini.Mereka buat macam tu tak ada pulak negara mereka mundur.
Pemimpin negara mereka tak ada pulak nak ambil hati negara luar.Negara kita acuan kita.Kita yang tahu apa yang terbaik untuk negara kita.


Ada menteri dalam negeri pun bacul terlampau.Serupalah dengan sepupunya itu.Sebab tu golongan pengacau semakin berani,gedeber,kurang ajar,tak hormati undang-undang,bersultan di mata beraja di hati,dan tidak peduli nasib hak orang lain.


Penyokong 901 hilang kewarasan fikiran.Hal-hal peribadi dijadikan hal negara.Logik ke???

Masa berseronok buat sorang-sorang.Apabila terdesak mulalah ajak orang ramai menanggung bebannya.Sendiri buat sendiri tanggunglah!!!!.


Pemimpin pembangkang pun bodoh piang.Tak tahu mana kes jenayah mana kes politik.


Agaknya kalau dia orang memerintah nanti maka orang yang ramai penyokong tak perlu dihukum.Ini dah macam undang-undang samseng dan undang-undang rimba.


Jadi kalau mereka memerintah nanti,pemimpin pembangkang dari UMNO yang ramai ahli bolehlah buat rusuhan kalau mahkamah tidak memihak kepada mereka.


Sistem perundangan semakin runtuh angkara perbuatan kelompok-kelompok yang berfikir dari celah kelangkang dan berotakkan taik jubur!!!!!!!1


 new models for 21st century13 New Models for 21st Century

4 comments:

Anonymous said...

ko yg bodoh

Anonymous said...

anon 22:07. kau tu yg bodoh dan bangang

Anonymous said...

DAN KEPADA KUTUKAN DEWATA DAN SEANGGKATAN ..... JILATLAH LUDAH2 ANDA YANG HANYIR TUUUUUUU

Kutukandewata said...

anon 12.14,

jilat ludah sendiri tak apa lagi.jangan jilat jubur peliwat pujaan kau sudah.Bala akan menimpa negara ini kalau kau mempertahankan umat nabi lut.kalau kau sorang kena bala tu tak apa juga.ini melibatkan orang lain yang tak berdosa.