Saturday 14 January 2012

BERTAMBAH LAGI SEORANG USTAZ PUKIMAK SELEPAS USTAZ BUDAK!!!

USTAZ AZHAR IDRUS BUKAN TUHAN ATAU NABI OK!!! ANDA HANYA USTAZZzzZZz!!!

ifuni pic dump 100 Pics
KEPALA NI AKU  RASA HALAL!!EKORNYA AKU RASA HARAM GAMOKNYA!!!
APA NAK JADILAH AGAKNYA DUNIA SEKARANG.ADA ILMU MACAM ORANG JAHIL PERANGAINYA.


Hanya ilmuan dan agamawan yang mengenal siapa itu Azhar Idrus. Tahniah buat ulamak muda, anda adalah ikon yang terbaik buat golongan orang muda sekarang untuk terus menguasai ilmu agama. 

Buat Azhar Idrus, tidak sepatutnya kamu mengeluarkan kata-kata sebagitu dihadapan anak muda biarpun sekali ianya boleh menghiburkan hati pendengar. 

Walaupun kata-kata kesat hanya sedikit kamu keluarkan sewaktu mengajar tetapi percayalah, kata-kata itulah yang akan diulang dan diamalkan oleh para pendengar sejurus balik dari mendengar kuliah kamu.

Kamu bukan tuhan dan kamu juga bukan nabi hendak menghukum manusia sesuka hati. Mendidiklah dengan ilmu bukannya mendidik dengan kata-kata yang menghiburkan tetapi ianya salah disisi Islam. Gua bukan ustaz dan gua bukan ulamak. Gua hanya blogger jalanan yang memerhati segala apa yang berlaku. 


Bercakap biar berdasarkan fakta dan dalil yang sahih, jika kamu benar Azhar Idrus.. sila kemukan bank statement atau slip bayaran atau jika kamu ada gambar ulamak muda tersebut pernah terima RM15000 seperti yang didakwakan, sila tunjuk kepada umum.
(sumber:blog cool and steady,blog tokguru86)

 
Jangan hanya kerana kesoronokkan kita terjerumus ke lembah yang hina tanpa kita sedar.


NAK SAMPAIKAN ILMU AGAMA BUAT BETUL-BETUL.BARU DAPAT PAHALA.KALAU SETAKAT NAK CARI GLAMER  TAK PAYAH LAH.BERSEPAH DI MALAYSIA NI YANG DAH GLAMER DENGAN CARA GILA BABI NI.TAK PAYAHLAH KAU NAK TAMBAH SORANG LAGI.ORANG DAH MUAK!!!.


TAK ADA MAKNANYA GLAMER SECARA BEGITU.BUAT MENAMBAH DOSA AJE!!!!

AGAK NYA SEJAK DARI SEKOLAH RENDAH SAMPAILAH KE SEKOLAH MENENGAH DIA NI MENIRU DALAM PEPERIKSAAN.SEBAB TU ILMU NYA TAK BERKAT.


AKHIRNYA DIA HANYA SEORANG PUKIMAK!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Saya tak pelikpun perangai dia orang
ni.Dia orang saja sok sendiri dengan
pangalin ulama' dan ditambah dengan
cara berpakaian yang memperagakan
seorang ulama'.
Saya selalu denger syarahan dia dalam blog2.Saya nilaikan bahawa dia
bukan ulama' muktabar yang boleh diikut.Banyak sangat penyaliwingan
yan dibuat....dia cuma cari piteh
dan nama saja....

Janggut panjang berjila tidak mesti akal panjang....kambing pun
berjanggut...

Mari kita tonton filam musang berjangut ,disitau kita akan dapat jawapan deng jelas perangai
dia orang ni.

Ulama' dang dut..

Anonymous said...

Bodooooooooo mu.jangan busuk hati.dengar betul2 penjelasannya.jangan main hentam.takut bala Allah.

Anonymous said...

Bodooooooo muuuuu,

Saya dah denger dan bercampur dengan
pua2 ini.
Puak2 ini mengajar agama ikut anutan politik mereka,tidak berpakisi kapada ilmuam yang jujur
seperti yang dituntut displim ilmu
yang diajar. Sebab itu saya berani
meluntarkan pendapat dan pandangan.
Saya tak ikut pandapat dan ajaran
sesaorang serban dan janggutnya saja.

Allah tak berlawan dengan manusia
dan makhluk.Allah Maha Pengasih dan Penyang.Ulama'2 suak saja yang
meputar songsang kemuliaan Allah.

Ulama' dang dut,,