Monday 30 April 2012

ULAMAK JAHAT YANG DIMAKSUDKAN OLEH RASULLULLAH S.A.W !!!!!!

Ulamak sanjungan penganut PAS telah menyerlahkan diri sebagai antara ulamak jahat akhir zaman.Sebagai seorang ulamak tersohor sepatutnya dia menasihati pengikutnya agar jangan terjebak dengan gejala yang menghuruharakan negara.





Inilah wajah ualamak jahat akhir zaman yang di maksudkan dalam hadis nabi.

Kita jadi hairan bagaimana penjaga pintu syurga ini boleh menyokong Ambabiga yang jelas merupakan pejuang membela umat islam yang murtad.Ambabiga juga adalah pejuang gerakan LGBT.


Bagaimana seorang yang tinggi ilmu agama macam orang tua ni boleh menyokong si kafir laknat yang sememangnya anti agama islam ini????Apakah si tua kutuk ini sudah hilang akal atau terlalu nyanyuk????.


Ulama besar yang jadi sanjungan puak pakatan pembangkang ia itu Yusuff al Qardawi telah menyatakan dengan jelas bahawa berkawan dengan puak LGBT adalah haram.Menyokong puak LGBT juga haram!!!!


Tapi nampaknya ulamat jahat akhir zaman ini  bukan sahaja berkawan dan menyokong puak LGBT,malah menjadi pengikut dan hamba abdi Ambabiga pejuang LGBT.Selain itu ulama jahat akhir zaman ini bersekongkol dengan dewa gay untuk menaman Putra Jaya.Jadi sah lah puak ulamak jahat akhir zaman ini telah melakukan kerja haram kerana setia mengikut arahan pejuang LGBT!!!


Barang diingat mengapa Malaysia akhir-akhir ini mengalami gempa bumi kecil????Sebabnya puak umat nabi Lut ini sudah mendapat sokongan ulamak jahat akhir zaman dan pengikut pak turutnya yang akalnya ada di punggung ulamak jahat akhir zaman ini.


Cuba anda bayangkan apabila puak gay menjadi pemerintah Malaysia nanti,maka gempa bumi kecil tadi akan bertukar menjadi gempa bumi besar!!!!!Kalau kau orang tak percaya kau orang pilihlah mereka dalam PRU 13 nanti.Kau orang tengoklah samaada kau orang atau anak isteri kau orang akan tertelan oleh bumi atau dimamah oleh tsunami besar seperti di Aceh dahulu.


Kalau nak dapat bala Allah maka kau orang ikutlah ualamk jahat akhir zaman ni!!!!!!







No comments: