Saturday 21 April 2012

ABAI UNTUK TIBAI!!!!!!





 ABAI. Asal Bukan Anwar Ibrahim.


Rakyat Malaysia yang waras harus bersetuju dengan kempen ABAI ini.MENGAPA?Sebabnya ialah dia sentiasa mencari jalan agar dia sentiasa menjadi perhatian umum agar dirinya tidak tenggelam dari arus perdana politik Malaysia.


Maka rakyat Malaysia tiadalah kerja lain selain melayan lubang jubur dia.Dua tiga tahun ni orang asyik bercakap pasal dia.Orang Islam kebanyakannya sudah lupa bercakap tentang nabi-nabi,tentang hukum hakam termasuklah orang pas yang mengaku berjuang demi Islam.Itulah kehebatan Anwar Ibrahim dalam hal memperbodohkan rakyat.


Anwar Ibrahim adalah benda ajaib kelapan dunia.Cuma bezanya 7 benda ajaib yang sedia ada adalah benda mati.Anwar Ibrahim satu-satunya benda ajaib yang bernyawa!!!!!


Anwar berjaya mempromosi dirinya dari segala sudut.Baik skandal peribadinya yang memang terkenal sehingga ke seluruh pelosok dunia mau pun tingkah laku politiknya yang memang masak dengan nyanyian fitnahnya.


Satu lagi kebolehan hebat dia ni ialah dia suka memburuk-burukkan negara sendiri di luar negara.Dia hebat berpidato dalam hal-hal yang bersifat retorik.Orang-orang bodoh dan mangkuk hayun akan ternganga macam mangkuk tandas terpukau dengan segala hujahnya sebagai mana orang Madinah terpesona dengan hujahan Abdullah bin Ubay al munafik!!!!!Dan ingatlah orang yang bijak bermain dengan kata-kata biasanya 90 % adalah bersifat munafik kerana tiada orang yang 100% sempurna.Semuanya dicampur auta belaka.!!!


Lihatlah wajahnya sekarang.Bandingkan dengan wajahnya dulu.Seri wajahnya hilang sedikit demi sedikit.Allah dah memperingatkan kita bahawa dia akan menarik seri wajah seseorang apabila melakukan kefasikan yang yang berterusan.Kalau ada yang menafikan hal ini maka sah lah orang itu dah buta hati dan buta perasaan!!!!!Haji Hadi dalam hatinya pun berkata bahawa sahabatnya ini sudah hilang seri wajahnya!!!

Tapi apa boleh buat putra jaya lebih utama berbanding yang lain.



Wahai rakyat Malaysia,Gunakan lah akal fikiran yang di anugerah Allah itu untuk mencari kebenaran bukan untuk mencari sokongan demi nafsu serakah seorang pemimpin.Sebab kita akan ditanya di akhirat nanti.


Setelah ABAI berjaya dilaksanakan maka kita perlukan  TIBAI pulak.Apa itu TIBAI?TIBAI ialah

Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim!!!!!!


TIBAI Wajib dilaksanakan demi menyelamatkan bumi yang bertuah ini dari cengkaman Yahudi Zionis yang menjadi sembahan DSAI.






No comments: