Friday 9 March 2012

SEKS BEBAS!! HALAL 100%????

 ““

 

 




Ini apa hal punya berbaring di jalan raya? Akal kelihatan sudah rosak. Siapa yang terbaring ini? Wanita yang terbaring ini merupakan Pemangku Presiden All-Women's Action Society (AWAM), Ho Yock Lin  yang merupakan antara Pemimpin kanan NGO yang bersama2 Ambiga mempertahan penganjuran Seksualiti Merdeka 1 ketika dahulu menuntut hak golongan Gay dan Lesbian tidak diperkecilkan.



 Kenapa bertindak seperti sudah hilang akal sebegini? Ho Yock Lin bertindak berbaring di lantai atau 'planking' di hadapan pejabat pos Briekfield sebagai tanda protes dan kecewa dengan status pembelaan dan kebebasan wanita di Negara yang dakwanya sudah tiada ruang.



Sebanyak 15 NGO antaranya Women's Aid Organisation, Sister In Islam, Tenaganita dan Empower. Ini semua NGO2 yang kesemuanya terlibat dalam mempertahankan Penganjuran Seksualiti Merdeka sebelum ini bakal merosakkan Akidah kaum Hawa di Negara ini.

DEMONSTRASI yang berlangsung semalam di sekitar ibu kota itu dikepalai NGO Wanita Suara Perubahan dan turut menghantar sebanyak 576 sampul berisi sarung tangan putih dan surat jemputan kepada semua ADUN di setiap negeri sebagai simbolik tuntutan syok sendiri tersebut.

Sudah2 lah. Kamu pergi protes Ketua Wanita PKR Mak Lampir yang secara terbuka menjadi penyebab Pemimpin2 Wanita di Negara ini diherdik dan dihina. Malas nak ulas. Tuntutan yang sebenarnya tidak wujud sama sekali. Semua ini propaganda politik semata2.
(dari blog:gelombangrakyat)



GERAKAN INI BAGI ORANG ISLAM HARAM.


MUFTI PERAK MENYATAKAN ORANG YANG MNYOKONG AKTIVITI SONGSANG INI DIKIRA MURTAD.


JADI KITA PUN DAH TAHU ADA DALAM KALANGAN PEMIMPIN PAKATAN PEMBANGKANG YANG JELAS DAH MURTAD DAN BUKAN ISLAM LAGI AGAMANYA.DIA SUDAH MENGANUT AGAMA LGBT.


PEMIMPIN INI PERNAH MENYATAKAN BAHAWA UNDANG-UNDANG LIWAT DI NEGARA INI SUDAH LAPUK.IANYA PERLU DI BUBAR KERANA BERTENTANGAN DENGAN HAK ASASI MANUSIA.


SEPATUTNYA LGBT INI DIBENARKAN DI MALAYSIA.HANYA JADI SATU KESALAHAN KALAU DILAKUKAN DI KHALAYAK RAMAI.KALAU DIBUAT DI RUMAH TIDAK SALAH.


SI MURTAD INI NAMPAKNYA MENYOKONGLAH LGBT INI DI BUAT DI TEMPAT TERTUTUP.DIA DAH MURTAD TAK PA LAH.IKUT DIALAH.


YANG PENTING AKTIVITI INI PERLU DI HAPUSKAN MELALUI PENGUATKUASAAN UNDANG AGAR TIDAK MEMBARAH DAN MENGANCAM ANAK CUCU KITA KERANA LGBT AKAN MERUNTUHKAN INSTITUSI KEKELUARGAAN YANG SEDIA ADA!!!!!

No comments: