Saturday 31 March 2012

NIK AZIZ MENGAMUK BILA ORANG PERTIKAI UNDI SYURGA!!!

NIK AZIZ MENGAMUK BILA ORANG PERTIKAI UNDI SYURGA!!!


Nampak gayanya Si Wali Terompah ni benar - benar dah nyanyuk apabil dia tetap dengan pendirian dengan mengatakan Undi PAS masuk syurganya.

KONONnya, menurut Si Wali Terompah tu, setiap undian yang dberikan oleh rakyat kepada PAS dianggap satu perkara yang baik dan akan diberikan pahala.
KOTA BHARU - Pas tetap dengan pendiriannya meneruskan kempen menegakkan syiar Islam dengan menekankan soal syurga apabila seseorang itu melahirkan sokongan kepada parti itu semasa pilihan raya, kata Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.
Berang dengan dakwaan Ahli Parlimen Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan, Nik Aziz berkata, pemimpin Barisan Nasional (BN) perlu mempelajari agama terdahulu sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan.
“Tiap-tiap orang yang bercakap soal Islam dia akan sebut soal syurga dan neraka, dia (Datuk Abd Rahman) kena ingat, bercakap ini ada soal pahala dan dosa, jangan cakap sembarangan,” kata beliau ketika ditemui selepas kuliah Jumaat di Dataran Ilmu pagi ini.
Beliau berkata demikian ketika mengulas kenyataan Abd Rahman ketika Wacana Sinar Harian ke-12 kelmarin, yang mendakwa Pas melakukan rasuah politik paling tinggi dengan menjanjikan syurga kepada pengundi.
Abdul Rahman berkata, pembangkang menuduh BN rasuah, namun mereka sendiri terlupa turut melakukan perkara sama pada setiap pilihan raya.
Nik Aziz berkata, Nabi Muhammad SAW sebagai contoh pemimpin yang sentiasa mengingatkan umatnya mengenai hal dosa dan pahala yang membawa manusia itu ke syurga atau neraka.
Adakah hanya PAS sahaja yang buat baik dalam Malaysia ni? Adakah sebab itu mereka akan diberikan pahala jika mengundi PAS?

Soal utamanya, apa yang PAS dah buat untuk benar - benar menegakkan syiar Islam didalam Negara ni sejak Merdeka? Tak de apa pun yang diorang buat.

Mereka hanya berjaya memecah belahkan orang Melayu dan menimbulkan pertikaian dikalangan umat Islam sahaja.

Nah! Adakah itu satu perkara yang baik dan wajar diberikan pahala oleh Allah S.W.T dan dimasukkan dalam syurga?

Jangan la kerana taksub sangat nak berkuasa sampaikan isu pahala dan dosa serta Syurga dan Neraka ini pun nak dipolitikkan juga oleh PAS.

Dia bukan tak tahu yang perkara tu juga boleh memesongkan akidah umat Islam secara tidak lansung. Kalau itu pun dia tak tau, baik tak payah jadi Tok Guru la!!! Buat menyusahkan orang je kerjanya!!!
(DARI BLOG SEMUTHITAM)
 KD KESIAN KAT ORANG TUA NYANYUK YANG SEORANG NI!!!TAK HABIS-HABIS DENGAN TAKKABURNYA.SIA-SIA ADA ILMU AGAMA YANG TINGGI KALAU MASIH JAHIL ANGKARA TAKSUBKAN KUASA.

SYURGA ADALAH RAHMAT ALLAH!!!!BUKAN BOLEH DITENTUKAN OLEH KEBAIKAN DAN KEBURUKAN YANG KITA LAKUKAN.

SEORANG ZUHUD YANG TAK BERHENTI-HENTI MENYEMBAH ALLAH SELAMA 70 TAHUN TELAH HAMPIR-HAMPIR DILEMPARKAN OLEH ALLAH KE NERAKA HANYA KERANA YAKIN IBADAHNYA SELAMA  70 TAHUN MELAYAKKANNYA KE SYURGA!!!!

SEORANG PELACUR YANG BERGELUMANG DENGAN DOSA DI MASUKKAN OLEH ALLAH HANYA KERANA MEMBERI MAKAN SEEKOR ANJING YANG HAMPIR MATI KEHAUSAN!!!

TIDAKKAH ITU SEMUANYA KERANA RAHMAT ALLAH??????


UNDI PAS MASUK SYURGA?????BIAR BETUL!!!!

KALAU BETUL MAKANYA:

-ORANG YANG BERKHALWAT DENGAN BINI ORANG PUN MASUK SYURGA.BUKAN KERANA RAHMAT ALLAH???
-ORANG YANG KATA ALLAH SAMSENG PUN MASUK JUGALAH.BUKAN KERANA RAHMAT ALLAH???
-ORANG YANG KATA ALLAH MENCARUT PUN MASUK SYURGA JUGALAH.BUKAN KERANA RAHMAT ALLAH???IBLIS SENDIRI TAK BERANI KATA ALLAH SAMSENG DAN MENCARUT.INI LAH MANUSIA YANG LEBIH HEBAT DARIPADA IBLIS!!!!!
-BAPAK-BAPAK DATUK-DATUK ORANG ISLAM SEDUNIA  TIDAK AKAN MENCIUM BAU SYURGA KERANA TAK SEMPAT NAK UNDI PAS SEBAB MATI DULU SEBELUM UJUDNYA PAS!!!!!!!!

BERDASARKAN ITU SEMUA BERMAKNA NIK AZIZ LAH ORANG YANG PERTAMA MASUK NERAKA KALAU DIA TERUS MEMBELAKANGKAN RAHMAT ALLAH!!!!!





No comments: