Saturday 10 March 2012

CUKUP-CUKUPLAH MERAPU TU!!!!BETULKAN KEMBALI PEGANGAN PENGIKUT YANG SEMAKIN CACAMARBA LAGI BAIK!!!

NIK AZIZ DAN HJ HADI MIMPI BERTEMU NABI LALU NABI BERPESAN KEPADANYA.

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang juga Menteri Besar Kelantan  dikatakan bersama Presiden Pas Datuk Seri Hj Hadi Awang, ketika tidurnya telah bermimpi bertemu dengan Nabi selain mendengar pesanan daripada Nabi kepada Hj Hadi.

Beliau berkata  demikian di Dataran Ilmu  Kota Bharu ketika mengulas mengenai cabaran  MT Umno Datuk Puad Zarkashi yang dikatakan mencabar  beliau supaya membuang Islam ekoran Pas menukar dasar Islam kepada berkebajikan.


Menurut Nik Aziz, "Ustaz Hj Hadi ni beritahu saya yang dia bermimpi berjumpa Nabi sebanyak 3 kali, orang lain bermimpi jumpa dengan syaitan ketika tidur, dan di mimpi akhir sekali dia jumpa Nabi, Nabi menyebut kepada dia, meminta Hj Hadi bergerak mengikut atas berkat Allah Taala."

"Saya bermimpi sekali sahaja berjumpa  Rasulullah, dia (Hj Hadi) 3 kali, jangan main-main, dia orang mengaji di Madinah dan juga di Kaherah, orang ni orang berilmu. katanya.


Pada masa sama Nik Aziz turut menyatakan bahawa negara berkebajikan ini telah lama dibuat diKelantan, tetapi dibuat secara senyap-senyap sahaja.


Bagaimanapun kenyataan beliau dan Hj Hadi bermimpi bertemu dengan Rasulullah SAW itu  tiada kaitan dengan Pilihanraya Umum ke13 yang semakin hampir. Syukurlah kerana mereka diberikan peluang untuk bermimpi bertemu dengan Rasulullah lalu dikongsi bersama semua dengan sifat yang merendah diri dan bukannya hendak menunjuk-nunjuk.
 sumber:bloggelombangkick 
 PARAMESWARA MIMPI JUMPA NABI AKHIR MEMELUK ISLAM DAN MEMBAWA SELURUH RAKYATNYA MENGANUT ISLAM.

PUAK PAS MIMPI JUMPA NABI SEMAKIN TERUK PERANGAI.SEPATUTNYA TIDAK TUNDUK KEPADA KAFIR HARBI DAP.TIDAK TUNDUK KEPADA PUAK ANWARINAS.

MIMPI JUMPA NABI SELALUNYA MERUBAH UMATNYA  DARI BURUK KEPADA BAIK.DARI JAHIL KEPADA BERILMU.INI TIDAK,MIMPI JUMPA NABI TAK BERDAYA NAK BENTUK PENGIKUT AGAR KEMBALI KEPADA AJARAN ISLAM SEBENAR.BUKAN MACAM SEKARANG AHLI PAS SEMAKIN TERUK KEDUNIAWINYA.

ULAMA PAS SEMAKIN TERPINGGIR.ULAMA BUKAN PAS TIDAK DIHORMATI PUAK-PUAK INI.

TIDAK PERLULAH MENGGUNAKAN NAMA NABI UNTUK MERAIH SOKONGAN RAKYAT KERANA RAKYAT SEKARANG SEMAKIN BIJAK MENILAI POLITIK PAS.

SELAGI WALI TEROMPAH MEMIMPIN PAS MAKA SEMAKIN TERUKLAH PRESTASI PAS!!!!!!!
 

No comments: