Friday 16 March 2012

ANWAR PENGANUT ZIONIS DAN FREEMASON!!!!

 ANWAR BERJAYA MENGINDOKTRINASIKAN PENGANUT-PENGANUTNYA





Untuk perhatian para pemimpin UMNO dan Barisan Nasional, sila ambil berat dokumen yang didedahkan ini ...

Agenda tertinggi Anwar Ibrahim adalah mahu memusnahkan kepercayaan rakyat ke atas kepimpinan UMNO dan Barisan Nasional melalui strategi yang dihasilkan melalui kepakaran luar ( CIA dan/atau KAF ).

1) Pengundi baru dipersetujui agar diberikan perhatian khas.
2) Jurucakap Pakatan Rakyat mengenai Isu Melayu perlu ditonjolkan.
3) Isu rasuah perlu dikaitkan dengan hakikat korupsi UMNO lah penyebab kelemahan Melayu.

Ini adalah tiga isu utama yang akan diketengahkan oleh PKR dan Pakatan Rakyat dalam menyuburkan kebencian amat tinggi rakyat terhadap UMNO dan Barisan Nasional.

Pemimpin UMNO dan Barisan Nasional perlu peka dengan pendedahan dokumen sulit ini dan wajib bertindak pantas dalam membalas fitnah yang dilemparkan oleh Pakatan Rakyat.(petikan dari blog gelombang wangsa maju)

KOMEN KUTUKAN DEWATA

Meneliti gerakerja yang dijalankan oleh Anwar jelaslah kepada kita bahawa beliau telah diresapi fahaman zionis dan freemason.

Kenapa zionos?Sejak dulu lagi dia memang telah di ketahui ramai bersekongkol dengan pemimpin yahudi zionis.Dia menyerang kerajaan dengan mengaitkan kerajaan yang ada dengan pertubuhan yahudi.Dalam masa yang sama dia berlutut depan tuannya itu memohon ampun.

Terbaharu dengan teknologi yang terkini rakyat dapat menilai hubungannya dengan Israel.Akhbar luar negeri dengan jelas menyerlahkan warna kulit zionisnya dalam mempertahankan keselamatan Israel.Habis dengan PAS sekali menyokong Israel kerana tunduk kepada pendirian Anwar.PAS kehilangan jati diri Islamnya.
Berdirilah Nik Aziz dan kepimpinan PAS yang lain di hadapan Allah nanti atas pertuduhan mengkhianati Agama Islam.PAS juga adalah penganut ZIONIS.

Kenapa freemason?Anwar berjaya mengindoktrinasikan penganut-penganutnya pada tahap maksimum hinggakan mereka buta tidak dapat menerima kebenaran lagi.

Agenda freemason adalah memutar kepala penduduk dunia agar menerima propaganda mereka tanpa bantahan.Pengikut mereka didoktrinkan hingga menerima kepalsuan menjadi kebenaran!!!!

Bohong dikatakan benar.Lama-kelamaan tanpa disedari mereka pembohongan menjadi kebenaran yang nyata.

Inilah yang dilakukan oleh Anwar selama memimpin pakatan pembangkang.Dia berjaya mengolah yang palsu menjadi benar.Tiada yang benar melainkan benar semata-mata.Sehinggakan Presiden PAS yang tinggi ilmunya dan Mursidul am nya yang maksum dijamin syurga terkesima menerima proses indoktrinasi Anwar.Maka teknologi terkini dan canggih pun dikatakan besi bisu tanpa suara.

Sehinggakan alam cyber yang menguasai alam maya maklumat dihujung jari tidak dapat meyakinkan nabi PAS bahawa memang benar Anwar itu agen zionis!!!!Inilah akibatnya kalau hanya bersandarkan kitab kuning tapi tidak dapat menerima teknologi tercanggih masa kini.!!!!

Awas rakyat Malaysia!!!Jangan terpedaya dengan pembohongan demi pembohongan yang disuapkan oleh bani Israel malaysia ini!!!!

Aku tetap berkeyakinan bahawa Allah tetap memelihara negara tercinta ini daripada angkara pengkhianat agama dan bangsa.
Dengan doa daripada ribuan ahli tabligh,ribuan hafiz alQuran,ribuan wali-wali Allah yang ada,ribuan ulama yang cintakan kebenaran,jutaan mukmin yang cintakan kedamaian dan keamanan,insyaAllah Allah akan makbulkan doa mereka.Kebatilan tak akan bertapak di bumi Malaysia ini!!!!

Ya Allah yang tuhan ku,hindarilah negaraku dari ancaman zionis!!!!.
Ya Allah yang tuhan ku hindarilah negaraku dari pemerintahan puak nabi lut yang derhaka kepada engkau agar kami dijauhi daripada bala bencana yang maha dahsyat!!!
Ya Allah yang tuhan kami,Kau angkat lah yang terbaik dari kalangan kami untuk memimpin kami ke arah yang lebih baik.Janganlah Engkau angkat manusia yang rendah moral dan akhlaknya memimpin kami!!!!

AMIN!AMIN!AMIN!YA RABBIL 'ALAMI!!!!!!





No comments: