Sunday, 8 May 2016

APAKAH BENAR TMJ YANG CAKAP MACAM NI???


Kalau benar dia yang cakap dan bukan kerja oleh cyber trooper yang diupah maka amat malang lah dia ini!

Kami ahli umno yang dianggap bermentaliti sampah mungkin akan bermentaliti republikan pula.Kami boleh melupakan kenangan lalu untuk membina kenangan baru!


Umno yang tertubuh di Istana Johor akhirnya dihina oleh Istana Johor juga!Parti sampah inilah juga yang sentiasa memelihara kemuliaan kesultanan Melayu hingga kekal ke hari ini.

Mungkin dia dah jemu dengan kemewahan yang 
dia kecapi selama ini.Dia mahu umno mati supaya pembangkang yang bermentaliti republikan akan 
ambil alih pemerintahan negara.

Bila dia hilang kedudukannya nanti,kami ahli 
umno sampah ni dah tak berdaya nak tolong dia lagi.Tanggunglah sendiri akibat keceluparan mulutnya!


Budak mentah ini bercakap ikut sedap mulut dia aje.Diharapkan kata-kata di atas tu bukan kata-katanya!!!

14 comments:

Anonymous said...

Keh keh keh

Tak sedar lagi ke?


Anonymous said...

Golongan yang sedang meyampahkan UMNO adalah kumpulan yang mempunyai agenda komunis dan zionis yang telah meresapi darah anak2 muda yang selama ini sedang merasai nikmat kehidupan yang dirintis oleh perjuang Melayu.

Semangat perjuangan itulah yang diterjemah di Istana Johor di bawah satu gabungan kaum Melayu sebagai UMNO. Kerana terlalu taksub dengan perbagai idelisma yang di bawa balik oleh penuntut2 Melayu dari luar negara tidak kiralah dari Eropah, Amerika maupun Asia Barat maka perjuangan UMNO itu dilihat tidak lagi releven.

Dengan slogan Hak Asasi Manusia, Hak rakyat dan berbagai2 hak maka hak atas keamanan, kedamaian kesopanan, peribumi itu tidak lagi releven. Hingga hak2 keistimewaan Raja2 Melayu itu boleh dipertikaikan. Bukan itu sahaja Islam yang selama ini dipertahankan juga telah dicemari dengan pelbagai tuntutan kesamaan hak. Maka atas memenuhi kehendak Hak2 tersebut maka ISA di mansuhkan. Mulai dari saat itu terbuka luas hak rakyat yang mana didalamnya juga terdapat pelopor2 ajaran sesat, sex bebas, pelacuran, perjudian, dadah, samseng, komunis, zionis, kapitalis, kroni dan macam2 lagi.

Ada orang yang bertahan sehingga 22 tahun dengan adanya ISA namun dengan tiadanya ISA orang ini begitu yakin dan bangga kerana dia dapat bersuara dan bercakap apa saja stas tiket Hak Asasi kerana kekebalan ISA itu telah tiada. Inilah manusia2 hipokrik yang berleluasa dan melata di muka bumi ALLah swt.

Semua ini dipersalahkan kepada seorang individu bernama Najib Razak. Hingga tersadung kaki tersepak tunggul taik sendiri pun dipersalahkan ke atas orang ini. 1MDB, RM2.6B dijadikan modal untuk menjatuhkannya namun semakin hari semakin terbuka PEKONG mereka yang selama ini ditutup rapat termasuk pihak2 pembangkang sendiri.

Sudah terang lagi bersuluh persepsi dan retorik yang diulang main oleh musuh- dalam dan luar negara telah merasapi kedalam darah daging manusia yang digolong sebagai bangsawan mau pun marhean semakin hari memakan diri.

Tidak hairan selepas ini jika caci maki memenuhi ruangan komen kerana kedamaian itu semakin hari semakin menipis.

Anonymous said...

Golongan yang sedang meyampahkan UM NO adalah kumpulan yang telah sedar NEGARA telah berada hampir 60 tahun dibawah pemerintahannnya.


Tetapi Melayu semakin mundur dari segi ekonomi dan SOSIAL.

Bangsa lain yang lebih maju juga tidak aman kerana adanya hasutan kununnya menindas Melayu.

Pemimpin uM No Buat2 tak sedar KUASA untuk maju itu berada di tangan PEMERINTAH MELAYU.

Anonymous said...

"merasai nikmat kehidupan yang dirintis oleh perjuang Melayu".

Kalau pejuang Melayu dulu hidup sekarang, mampus be end kena lunyai dgn mereka.

Bahasa Melayu kat mana?

Tanah hak milik Melayu tinggal berapa peratus?

Perjuang Melayu dulu melawan kerana CUKAI. Cukai skarang macamana? Siapa yang kena? Kunun nak elakkan bangsa lain cari cukai!

Tinggalkan be end.

Anonymous said...

BUDAK TADIKA PUNYA KOMEN.....APAKAH SELAMA 20 TAHUN PAS PERINTAH KELANTAN MELAYU SEMAKIN MAJU...???? APAKAH 8 TAHUN DAP PERINTAH PENANG...MELAYU SEMAKIN MAJU..??? APAKAH 8 TAHUN PKR PERINTAH SELANGOR MELAYU SEMAKIN MAJU ???? SEDAR2 LAH WAHAI MELAYU...KALAU DAH MELAYU TIKAM MELAYU...MCM MANA MELAYU NAK MAJU...........

Anonymous said...

ni le semua babi2 yg telah gemuk dek membaham makanan yg telah disediakan....
mempertikaikan usaha org sedangkan diri tu tak de ape pun faedah dijadikan...
sedor le diri... selama ini ape yg korang dapat wahai babi yg sial hanya lah atas keinginan org lain utk mempertahankan hak yg memang pun kepunyaan org melayu...
gemuk atas jerih payah org lain... ada hati nak pertikaikan konon... sedor le... dgn segala kelebihan yg disediakan oleh pemimpin melayu ini le korang masih mampu mengubah taraf... jika tidak ko hanye le babi sial yg tiada nilai pun keujudan melainkan hanya bandingan najis muhalazah... setiap ahli umno yg bekorban masa, tenaga dan wang ringgit ini lah masih mampu mengubah taraf org melayu yg dulu hanya layak menjadi amat, drebar cina... selamat.. yg dulu hanya abdi diistana... yg bepatik tengku... membawa lebihan makanan istana.. walau pun sisa masih lagi dianggap special dibandingkan makan rakyat marhaen...
sekarang telah ada mereka yg mampu makan mee bandung di bandung atau mee hong kong di hong kong... burger dan sebagainye dah tidak menjadi makanan yg hanya mampu dilihat dari jauh... bahkan sushi yg dibuat oleh chef jepun di tokyo...
memang akan ada yg masih menjadi drebar kepada tokey cina... masih ada selamat yg menjadi kuli diistana... tapi peluang lain tetap ada bagi sesiapa yg inginkan perubahan itu wahai babi sial yg mampus lebih baik dari hidup menjadi najis muhalazah...

Anonymous said...

Tak pyh up la benda tak betul mcm nih..takde standart punye admin.

Anonymous said...

Semua istana di Malaysia kena banyak ingat satu perkara. Hanya UMNO yang menjunjung tinggi daulat Tuanku. Nak harapkan pembangkang apa yang ada pun nak dihapuskan. Jadi pihak Istana kena ingat tu. Namun diharapkan kenyataan yang dikatakan dari TMJ itu tidak benar. Daulat Tuanku.

Anonymous said...

Ok la tu..nama Umno tu ok..cuma sesetengah pemimpin dlm umno tu yg sampah..nak umno terlalu kelas dan eksklusif.X sedar diri.Dah kaya pun x cukup2.Dah diberi peringatan pun kejap je ingat lps tu lupa.Ckp dpn lain belakang lain.Yg merana rakyat.

Putera Angah said...

Bukan umno ker yang meruntuhkan intitusi istana dengan mengambil alih kuasa raja dan agung.
Setelah 60 tahun... Semakin banyak kerosakan dan kerakusan melapahkekayaan negarauntuk perut sendiri
kutitpan hasil negeri ternyata brlipat ganda apabila pembangkang mengambil alih kepimpinan berbanding semasa pemerintahan umno.
Aku nak tulis semuanya banyak sangat korang sikaplah semula data sejarah baru korang dapat bandingkan betapa rakusnya puak umno melapah hasil negeri/negara untuk kemewahan sendiri.

Anonymous said...

Anon 9 May 2016 at 16:30.

Pemerintahan peringkat negeri mana boleh compare untuk majukan Melayu!

Kat Kelantan. Peruntukan di sekat atau tak sampai sasaran. Pas pun dah mula goyah kerana mungkin rasa susahdi tekan(bala dah banyak, bajet kureng) dan mula berbaik dgn perasuah(harapnya mereka berlakon ja)

Kat Penang. Melayu selesa tiada RUSUHAN pun, kecuali geng macai tak cukup dedak.

Kat Selangor. Walaupun Melayu pakatan perintah, tapi masih ramai macai bn dlm agensi kerajaan yang malas/tak buat kerja/mcm belot. Tak efektif. Pun begitu tak de HURU HARA GAK.

Nak tengok Melayu maju, ubah kerajaan pusat dlm pru nanti!

ABU.

Anonymous said...

cakap tmj ada betul....umno dulu ikut landasannya...sekarang camna....umno sekarang patut ada prinsip....pertahan hak melayu...tapi hak melayu digadaikan....lepas tu tuduh pihak pembangkang buat hal...yg berkuasa umno..ada duit.....tapi duit masuk perut sendiri dan keturunannya.....cuba fikir sikit...otak ada..tapi duk kat kepala lutut....rakyat tegur umno ubahlah sikap...bukan dok tangkap orang yg tegur jadi baik...hukum agama umno perlekeh...nanti sampai bala tuhan tanggung le sendiri...

Anonymous said...

Admin ooooo
Admin ....
Sudah kena tangkap kee?
Sunyi pulak kali ni.
Hilanglah kaki Kutukan Dewa-Dewi?

Anonymous said...

sapa yg mulakan men JADAH kan rakyat melalui media elektronik umno la bukan saja sampah malah lebih teruk dan buruk sedar diri wahai melayu yg menyokong umno azab ALLAH bukan saja pada pelakunya malah yg menyokong akan diazab sekali agama ISLAM didendangkan bila pilahanraya lepas tu dicampak kelubang najis la ni kuncu2 umno dalm BN dah pakat tolak HUDUD ngapa tak dimarah dan dimaki selama ni didendangkan PR yn mementang HUDUD dituduh macam2 mana pejuang islam umno kamu semua dalam umno ada ciri2 MUNAFIK ADA FAHAM