Sunday 8 May 2016

TERJEMAHAN RAKYAT UNTUK ANTI NAJIB!!!






RM2.6 Billion yang dijaja oleh DAP, PKR dan yang lebih teruk lagi oleh Protoons siang dan malam tak ada kesan pun kepada mentaliti pengundi-pengundi di Sarawak dalam menentukan Kerajaan Negeri.

Mereka tahu ianya hanyalah fitnah yang dijaja oleh Madey sepanjang masa.Allah tunjukkan yang benar tetap benar,yang salah ternyata salah.Allah pun tak kan bantu perjuangan yang bersandarkan dan bermodalkan fitnah!!!

Tahniah Tok Nan Satem & team...Beliau gigih memberi penerangan setiap isu-isu yang mengaitkan PM & BN...Sehingga mmbawa kemenangan besar dalam PRN...

Satu keputusan yang cemerlang dibawah BN pimpinan DS Najib.

Sungguh!!!

Kupasan isu oleh apai Adenan pun cukup menyucuk jiwa..


"Kalau nak mansuhkan GST di Sarawak.. mintak DAP dan  PKR mansuhkan GST di Selangor dan Pulau Pinang"


Kehkehkeh!!!

Pembangkang juga perlukan GST untuk majukan negeri yang mereka tadbir...

Hanya TM (Tong Mahataik) dan TM (Team Monyetnya) yang masih tak habis-habis menyalak pasal derma 2.6Bil.

1 comment:

Anonymous said...

Isu tersebut dh basi...
Mentaliti rakyat bukan mcm puak pembangkang atau pakatun.
Cm gone end dlm kempen kata hapus gst depan rakyat tapi lain ketika depan wartawan.Bab rasuah gagal disentuh dgn ligat krn dia sendiri berdepan isu yg nyata rasuah dlm pentadbiran di Penang.
PgayR dan dapigs bertelagah dgn kerusi dan ia gagal meyakinkan hati rakyat klu mrk jd kerajaan.Bahkan dapigs meletakkan agen pengundian dari semenanjung di pusat2 mengumdi seolah2 rakyat tempatan tidak boleh dipercayai memantau pgundian dan mengira undi.Klu dh meletak org luar dlm berkempen...tak heran dlm pentadbiran pon semuanya diimport dari luar jika mrk memerintah negeri Swk.