Friday 18 December 2015

MENGANDUNG DI KOLAM MANDI !!!



Awas kepada gadis-gadis yang suka menggedik di kolam renang!!! 

Anda mungkin akan tergolong dalam kalangan 
gadis yang mengandung di luar nikah!!!

Bukan bohong,bukan cakap kosong!

Ini telah pun berlaku di Mesir.


Gadis hamil gara-gara berenang di kolam renang.Kecoh apabila seorang gadis berusia  13 hamil walaupun belum berkahwin.Gadis itu pun tak pernah melakukan hubungan seks di luar nikah.

Gadis tersebut dikatakan bercuti di sebuah hotel yang mempunyai kolam renang di Mesir.Pulang dari situ gadis tersebut terkejut apabila mendapati dirinya hamil.

Keluarganya bertambah terkejut apabila mendengar khabar seorang gadis di German turut hamil selepas berenang di sebuah kolam mandi.

Mereka mengesyaki ada seorang lelaki yang tidak bertanggungjawab telah melepaskan pancutan sperma ke dalam kolam tersebut.

Doktor yang merawat remaja tersebut tidak menolak kemungkinan tersebut.Doktor itu menambah sekiranya suhu air dalam kolam tersebut mencapai 30 darjah celcius,ianya tepat untuk sel sperma bertahan untuk hidup.

Dan jika sperma tersebut berjaya memasuki tubuh remaja berkenaan yang kebetulan mengalami waktu subur,maka tidak mustahil dia boleh hamil tanpa bersetubuh!

Namun begitu janganlah risau kerana sperma hanya boleh bertahan selama 1 jam sahaja kerana kandungan klorin di dalam kolam renang.

No comments: