Thursday 22 August 2013

Uqasha Senrose Pernah Di Raba PA!!!





uqasha senrose diraba
Kata Uqasha Senrose kepada MalaysianDigest:-
Tak perlulah saya sebut namanya. Perkara tu berlaku ketika saya di set penggambaran drama Ratu Suhada, baru-baru ini. Ketika tu saya sedang tidur di dalam kereta. Ketika tu lah dia meraba saya. Tapi nasib baik lah saya cepat tersedar.
Selepas kejadian tu saya terus pecat dia sebab saya memang tak selesa dengan dia. Sebenarnya saya baru saja kenal dia. Masa mula-mula kenal, dia okay saja. Jadi saya percaya dan terus ambil dia bekerja dengan saya. Lagipun sebelum ini dia punya pengalaman menguruskan beberapa artis lain
uqasha senrose diraba
Kalau tahap perempuan pun dah jatuh hati, pasti ada lelaki lain yang juga turut jatuh cinta dengan Uqasha. Diharap Pekin akan cepat-cepat berkahwin dengan Uqasha. Mana tahu ada orang nak mengorat pulak. Tak gitu? Lepas kahwin bolehlah Pekin menghalang sebarang percubaan rabaan dilakukan terhadap Uqasha. Hehehe-

No comments: