Tuesday 30 April 2013

PENAMPILAN LEBIH MENARIK DENGAN BERTUDUNG!!!


Artis Seksi Malaysia Mengenakan Tudung.



Dunia selebriti, menurut sebahagian orang adalah dunia penuh kepalsuan. Mungkin istilah tersebut adalah benar, terbukti dunia glamour ini banyak memaparkan kisah-kisah palsu, kehidupan palsu, cinta palsu, kesetiaan palsu. 

Bertambahnya kes kahwin cerai para selebriti adalah merupakan salah satu bukti tentang kepalsuan cinta para selebriti. Boleh dihitung dengan jari selebriti yang mampu mempertahankan perkahwinan, bahkan orang yang biasa dipanggil ustadz tapi menempekkan diri ke dalam dunia keartisan pun tak luput dari serangan wabak kepalsuan tersebut.


Kepalsuan penampilan selebriti telah mula menular ke Malaysia yang terkenal dengan penerapan adat istiadatnya yang ketat. Ternyata selebriti Malaysia juga dilanda kepalsuan tersebut. 


Sebut saja artis cantik bernama Neelofa Mohd Noor (Lofa), pada saat tertentu gadis usia 23 tahun ini berpakaian selayaknya untuk Muslimah yang taat dengan mengenakan tudung, tapi pada saat yang lain dia terlihat berpose seksi dengan mempamerkan auratnya dan lekuk tubuhnya yang seksi.

Tuntutan agama atau hidup penuh kepalsuan? Anda boleh menyimpulkannya sendiri.















No comments: