Thursday 15 November 2012

KELUARGA SESAT MELAHIRKAN ANJING JADI-JADIAN DAN ANJING SUNDALAN.MERAPU DAN MERABAN!!!!!

ANWAR MAKI ULAMA' ANJING GARA2 MUFTI PERAK NASIHAT NURUL IZZAH..!!




Walaupun dicemuh dan dimaki dengan gelaran Anjing, nyata Mufti Perak Ustaz Harussani tidak pernah berputus asa dalam menegakkan dakwah Islam bagi menyelamatkan Malaysia dari ancaman musuh dalam selimut Agama Suci Allah.

"Dia perlu bertaubat, bertaubatlah dan tarik balik kenyataan dalam ucapannya itu. Minta maaflah kepada semua. Manusia ini tidak lari daripada melakukan kesilapan, kita mudah melakukan kesilapan."


Itu nasihat beliau apabila menonton sendiri kenyataan kontroversi Nurul Izzah berkaitan hak kebebasan beragama menerusi salah satu forum berkaitan Negara Islam anjuran NGO baru2 ini.

Akan tetapi, Anwar telah menanam persepsi meruntuhkan usaha Ustaz Harussani ini dalam memainkan peranannya selaku salah seorang Ulama' di Negara ini. Maka diarah penyokong2 nya memekakkan telinga terhadap setiap kenyataan beliau.

Malah diarah pula dengan pelbagai cemuhan seolah2 Anwar mengepalai sebuah Kumpulah Jahiliyah menentang sebarang dakwah Islam. Sama seperti yang berlaku pada zaman penyebaran Agama Islam para Khulafa' Ar Rasyiddin satu ketika dahulu.

Mengapa dicemuh? Kerana mengkritik pendirian rakan sekutu Anwar dari DAP berkaitan soal perlaksanaan dasar Islam.

“Apabila anda bertanya saya, tiada paksaan dalam beragama…bagaimana seseorang itu boleh berkata, maaflah, ini (kebebasan beragama) hanya terpakai kepada orang bukan Melayu, ia sepatutnya diguna pakai secara sama rata." 


Itu kenyataan Nurul Izzah selaku panel dalam forum bertajuk "Negara Islam: Versi Mana; Siapa Bertanggungjawab?" baru2 ini.




KOMEN KD:


MUDAH AJE NAK BELASAH MANUSIA SESAT NI.

TAK APA JADI ANJING GUA KAHFI YANG PASTI MEMBAWA KE SYURGA DARIPADA JADI ANJING MAKAN TAIK DAP DAN YAHUDI.LEBIH BAIK DARIPADA JADI ANJING MUSAILAMAH.LEBIH BAIK DARIPADA MENJADI ANJING LGBT.

ANJING PUN LAGI CERDIK DARIPADA BINATANG LGBT.SEKURANG-KURANGNYA DIA MASIH TAHU MEMBEZAKAN ANTARA KOTE DAN PET-PET!!!!



No comments: