Sunday 6 May 2012

Rahsia Hubungan Sulit Hj Hadi Dengan Ustazah Terbongkar!

Rahsia Hubungan Sulit Hj Hadi Dengan Ustazah Terbongkar!

PAS sekarang dah lain macam,sejak selingkohan mereka bersama pakatan,lenggok parti khawarij tak ubah bagaikan parti liberal.
Yang menegakkan akidah dipecat,yang 

mempertikaikan tindakan mereka 

menyokong Anwar dihambat keluar dari

 parti. Sekarang yang menegur LGBT pula ditempelak.


Hadi bagaikan ada hubungan sulit dengan Ustazah 

Hajah Nur Ambiga Sreevenesan ibu LGBT negara 

hinggakan marah terhadap mantan timbalan beliau.


Dalam PAS,Ustazah Ambiga bagaikan kebal hingga tidak

 boleh disentuh mahu pun dikritik.

Adakah satu hari nanti PAS akan menerima presiden Gay

 atau ketua muslimah lesbian?


Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menempelak Nasharudin Mat Isa dan menyifatkan kebimbangan bekas timbalannya itu berhubung penularan gejala lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) tidak harus dilayan.
Abdul Hadi berkata, kebimbangan Nasharudin itu hanyalah suara kecil dalam parti dan Pas hanya akan mendengar suara daripada pihak yang besar seperti parti politik atau kerajaan, bukannya daripada seorang individu.
“Saya mewakili pemimpin-pemimpin Pas merasakan tidak perlu melayan pandangan individu. Saya hanya akan melayan pandangan kerajaan dan pihak-pihak yang kita anggap besar.
“Pandangan yang kecil-kecilan ini kita tidak perlu dengar," katanya kepada pemberita pada Program Santai BBQ Bersama Presiden Pas di sini hari ini.
Nasharudin meluahkan kebimbangan beliau terhadap penularan gejala LGBT dalam wawancara Mingguan Malaysia hari ini dan menyatakan hukuman Allah SWT terhadap perbuatan terkutuk kaum Nabi Lut AS sebelum ini sepatutnya dijadikan iktibar oleh setiap umat Islam.-Utusan

Pisau kata " Hadi!Sejak berkawan dengan pondan tua kau banyak berubah.. "

  1. sebagai ahli politik ulam mak ka, ulam samak ka cita-citanya adalah untuk menjadi menteri walaupun menteri berpenyakit polio. jadi pandangan yang ikhlas tetapi akan mengugat cita2nya itu tidak akan dilayan.

    tetapi sebagai umat islam kita hendaklah berdoa agar ALlah menghancurleburkan kumpulan LGBT dan pengamal seks bebas, penolong2 mereka, pencinta2 mereka dan mereka yang mempertahankan golongan tersebut, lebih2 lagi mereka amat bersungguh2 untuk melantik pengamal LGBT dan seks bebas sebagai perdana menteri - adalah lebih lagi perlu ditentang. 


    ingat fatwa yusuf qordowi - haram untuk minum bersama kumpulan LGBT dan pengamal seks bebas. ingat LBGT dan seks bebas ingat kaum nabi Lut dan ingat nwar berahi. ingat penyokong LBGT dan seks bebas ingat isteri Nabi Lut yang hancur bersama kaumnya dan ingat Haj Adi.

  2. aku cadangkan ngo semua yang anti bersin supaya membuat tindakan berikut :-
    hantar memorandum kepada suhakam, bar counsil membantah dan menyatakan betapa kecewanya rakyat terhadap keganasan yang dicetuskan olih kumpulan pendemo semasa demo bersih yang baru berlaku.


     mendesak bar counsil memecat keahlian lawyer2 yang terlibat dengan demo bersin kerana keganasan yang telah pendemo lakukan. mendesak nwar berahi dan azmin bertanggungjawab di atas rempuhan olih puak pendemo. 

    sekiranya ini mereka tidak lakukan, bermakna mereka sampai bilapun tidak ikhlas dalam memperjuangkan hak asasi dan hak orang awam yang cintakan keamanan. 

    memorandum juga hendaklah dihantar kepada pejabat peguam negara dan badan kehakiman agar kumpulan demo bersih ini dituduh dan dihukum dengan sewajarnya.
    ingat bukan mereka sahaja yang mempunyai hak bersuara - rakyat majoriti juga mempunyai hak bersuara.

Read more: http://www.pisau.net

2 comments:

Anonymous said...

Apa2 tah artikel ni...,mcm tak tau tulis je...bodoh mcm mangkuk ayun

Anonymous said...

KAU YANG BODOH TAK FAHAM ISI ARTIKEL.OTAK KAU TAK MAMPU NAK TAPIS HUJAH DAN HURAIAN YANG DI BERI.JADI PENYOKONG PAS MACAM TU LAH SEBAB OTAK PENGIKUT PAS BERADA PADA LIDAH PEMIMPINNYA YANG SEMAKIN ROSAK AKIDAHNYA.