Sunday 18 December 2011

PAKATAN PEMBANGKANG SEMAKIN HILANG SOKONGAN RAKYAT.





Pakatan Pembangkang semakin hilang sokongan rakyat.Majoriti rakyat semakin bosan dan mual akan mainan politik mereka.Mereka hanya tau main politik 24 jam 365 hari.Kerja wajib mereka jaga kawasan diabaikan.

Pakatan pembangkang sentiasa dihantui dengan pelbagai krisis dalaman dan skandal yang memualkan.Hari demi hari wajah sebenar mereka mulai kelihatan dan terserlah.Mari kita imbas kembali permasalahan mereka.

PKR.

Parti ini sejak zaman tori lagi sering dilanda masalah.Skandal seks pemimpinnya bertali arus.Walaupun sering dinafikan olehnya tapi majoriti rakyat yang punya fikiran waras sudah faham dan dapat menilai akan kebenarannya.


Krisis kepemimpinan parti ini bukan lagi menjadi rahsia.Sekian banyak pendedahan akan kediktatoran pemimpin utamanya telah membuatkan sebahagian ahlinya malu mengaku jadi ahli PKR.


Kerakusan pemimpin atasan mereka menyalahgunakan kuasa dalam pemilihan pucuk pimpinan menyaksikan beberapa pemimpin mereka melara dan meminggirkan diri PKR.Setiausahanya begitu pintar memanipulasikan data dan angka.Pelbagai insiden yang memalukan telah mencemarkan imej parti serpihan ini.


Majoriti rakyat telah hilang keyakinan terhadap parti ini.Terkini Nasib jeneral agungnya seperti telur dihujung tanduk!!



PAS.

Parti yang berselogankan Islam ini lagi bercelaru arah hala tujunya angkara telatah seorang tua yang berfikiran jumud.Ketaksuban melampau pengikut-pengikutnya menjadikannya semakin angkuh dan menolak usaha perpaduan yang diilhamkan oleh presiden parti sendiri.Pendokong kepada usaha perpaduan ini hampir pasti akan menjadi korban.Nasaruddin Mat Isa telah dicantas awal-awal lagi ketika muktamar PAS berlangsung.Sekarang dia Hassan Ali akan bakal jadi korban sembelihan.

Dosa besar telah dilakukan oleh pemimpin PAS.


-Menyamakan Lim Guan Eng dengan khalifah Umar Abdul Aziz adalah sesuatu yang tak dapat diterima oleh akal yang beriman.Khalifah Umar Abdul Aziz adalah seorang Khalifah yang diikhtiraf dunia Islam sebaris dengan Khalifah Al Rashiddin yang empat.Menyamakan Khalifah yang agung ini dengan seorang kafir harbi makan babi ini adalah sangat besar dosanya.Hubaya-hubaya serupalah menyamakan Nabi Muhammad SAW dengan Buddha.Nauzubillah minzalik.Pemimpin PAS dan ahli-ahlunya yang taksub telah dan boleh menjadi kafir serupa dengan Lim Guan Eng.


-Skandal seks wakil-wakil  rakyat PAS bukan lagi menjadi rahsia.Bukan UMNO yang dedahkan tapi ahli PAS sendiri.Tuan gurunya tak mampu mentarbiahkan anak buah sendiri.


-Tindakan PAS yang melampau untuk mendapat sokongan orang bukan melayu telah mencederakan orang melayu Islam.Menyokong dan memuja komunis,memperlekehkan jasa anggota keselamatan,Menyokong gerakan seks luar tabii,menyokong gerakan kristian,menyokong segala tindakan kalut DAP dan pelbagai lagi telah mengakibatkan sedikit demi sedikit sokongan majoriti Melayu berkurangan.


-Setelah menyedari akibat dari tindakan mereka itu,maka hudud didendangkan semula.Namun semua itu hanyalah bermotifkan politik untuk mendapatkan kemabali sokongan umat Islam.


DAP.

-Parti ini tak perlulah kita cerita banyak.Kalau kita benar-benar melayu,kalau kita benar-benar Islam,kita tak akan pangkah parti ini.Melainkan melayu itu sudah tidak mengaku melayu dan segan mengaku Islam pasti akan mengundi parti ini.


-Apa yang pasti Sebahagian besar kakitangan awam akan menjauhi parti bahaya ini.Parti zionis versi Malysia.
mereka memerintah dengan sokongan pengkhianat melayu akan pasti mengurangkan jumlah kaki tangan awam atas alasan mengurangkan bajet negara.Sebenarnya agenda tersembunyi DAP ialah mahu membuang kakitangan awam melayu seramai mungkin dan menggantikannya  dengan puak-puak kiasu lebih-lebih lagi bagi jawatan JUSA dan pentadbiran tertinggi.


-Maka kakitangan awam melayu termasuklah ahli umno,ahli pas dan pkr akan menjadi penganggur.


-Yang bahayanya dengan sokongan pengkhianat melayu mereka akan memadamkan sejarah raja-raja melayu dan menjadikan negara ini sebagai Republik Malaysia.


Awas!Sedarlah anak melayu dan orang yang cintakan keharmonian yang dikecapi selama ini bahawa bahaya akan menjelma sekiranya mereka berkuasa.Kerana itulah sokongan majoriti rakyat kepada pakatan pembangkang akan mengurang dan menguncup!!!!!!