Tuesday 15 September 2015

LELAKI SENTIASA BUAT LUPA!!!


0
Setiap Wanita Beranggapan Lelaki Akan Perasan Setiap Perubahan Yang Dia orang 
buat. Apa Saja Dia orang Akan Kongsikan Dengan Pasangan, Tetapi Tahukah Anda 
Banyak Pekara Yang lelaki Akan Lupa 
Tentang wanita Antaranya....

1. Dompet Baru

Bagi lelaki semua dompet kelihatan sama sahaja. Ramai lelaki beranggapan bahawa dompet hanya Dompet biasa saja. Jika anda berharap Teman Lelaki Atau Suami anda memuji dompet baru anda, mungkin itu tidak akan Pernah terjadi.

2. Make-Up

Mungkin  wanita tidak akan percaya yang lelaki tidak begitu Pandang Atau  Perasan samada anda bersolek atau pun tidak. Sebaliknya ramai lelaki akan marah kerana solekan yang anda kenakan terlalu Tebal Atau buruk.

3. Kasut Baru

Kedengaran Pelik , tapi inilah fakta bahawa lelaki tidak Pernah melihat samada kasut yang dipakai wanita itu baru ataupun tidak.

4. Pemerah Pipi

Jika seorang lelaki itu adalah mereka yang suka bersolek, maka mereka pasti dapat membezakan Pemerah pipi yang Anda Pakai.

5. Gaya Rambut

Seorang lelaki biasanya tidak terlalu peka dengan Jenis  potongan rambut atau gaya rambut baru yang dipilih oleh wanita. Oleh itu, jangan marah jika si dia tidak marah Atau Perasan pun Dengan potongan rambut baru anda.

6. Cermin Mata

Tahukah anda bahawa lelaki menganggap  semua cermin mata itu sama sahaja.

7. Gincu Baru

Kebiasannya wanita mengambil banyak masa untuk memilih warna gincu bagi bibir mereka. Tapi bagi lelaki, warna gincu hanya ada satu sahaja iaitu merah.

8. Seluar Baru

“Bagi lelaki , seluar lelaki dan wanita adalah sama sahaja” itulah ungkapan sesetengah lelaki bila berbicara tentang seluar.

9. SMS

Jangan Terkejut Kalau Lelaki Tak Ingat Apa Sms Yang Dihantar Hampir Sejam Yang Lepas Kerana Lelaki Mudah Lupa Hahahaha

*Wanita Selalu Nak Kelihatan Sempurna Di Depan Pasangannya Tanpa Dia Ketahui Yang Lelaki jarang Ambil Peduli!!!-pistolnakal.

No comments: