Friday, 31 October 2014

GURU BIOLOGI CANTIK DI CHINA!!!

 Foto: Rocketnews24.com


Deng Yuan Yuan, seorang guru biologi di sekolah 
menengah menjadi perhatian seisi sekolah bahkan 
di internet, kerana kecantikan yang dimilikinya. 


Seperti dilapor oleh Rocketnews24, guru cantik ini 
berasal dari Shichuan, China dan mengajar di sebuah 
sekolah menengah di Jinlin sejak 2012.


Guru cantik dengan ketinggian 180 cm ini sangat 
cermat dan teliti ketika mengajar dan mendampingi 
murid-muridnya. Cara pengajarannya mudah 
difahami dan murid-murid selesa ketika bersamanya.


Tak hairan murid-muridnya jarang ponteng atau 
tidur di kelas.













HATI-HATI MEMILIH ISTERI!!!JANGAN SEKALI TERSALAH PILIH!!!

Himpunan gadis lawa.




Tahukah anda bahawa kebanyakan lelaki tidak minat apabila melihat gadis-gadis melayu mewarnakan rambut (biasanya warna coklat) kerana dia dianggap tidak sopan. Kebanyakan lelaki lebih suka gadis yang dapat mengekalkan kecantikan semulajadi.

Sudah menjadi satu budaya di Malaysia bahawa seorang gadis dilihat lebih cantik dan anggun apabila mempunyai kulit yang cerah. Berbeza dengan gadis di Barat yang berlumba-lumba mengelapkan kulit. Mungkin apabila gadis itu mempunyai kulit yang cerah, dia dianggap pandai menjaga kebersihan dan menjaga penampilan.

http://3.bp.blogspot.com/-2O0tyIR5dD4/UC7P_9rOAnI/AAAAAAAACJo/vEaVf-R41Yo/s1600/2-funny.jpg





http://3.bp.blogspot.com/-yQXVqCpJ4_A/UC7QFsLERHI/AAAAAAAACKA/Hutp-lDRtHM/s1600/600full-julie-woon.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-tYtof8BASWM/UC7QCw_qprI/AAAAAAAACJ0/IkupYnFo-QY/s1600/37882_121546691224255_119462068099384_113512_6294373_n.jpg













Gadis yang mempunyai ciri di atas di anggap masih suci dan menjadi idaman setiap lelaki untuk dijadikan bakal isteri.

NASI LEMAK TETEK: NILAI SEBUAH KESETIAAN!!!


NASIB MALANG PEJUANG UPAHAN!!!



..LAPOR WEI !



Ini penyokong ketum di mahkamah.
Aku amik foto dpd blog mymassa.

5 henggit makan
10 henggit minyak
Teh ais dgn nasi lemak tetek

Ok lah tu...


Setakat dapat nasi lemak tetek.

Teh o satu bungkus.

Duit saku demo 5 henggit sehari.

5 henggit kali 4 hari baru 20 henggit.

Itupun dibayar minggu depan.

Syarat nak dapat duit kena ada foto 
kehadiran pagi dan petang untuk 
membuktikan tak ngelat..

Hari ni persatuan pendemo nasi lemak 
tetek malas nak join kat mahkamah...

Hahahahhaa!!!

HUJAHAN PEGUAMBELA ANWAR MEMPERLIHATKAN KEBENARAN BAHAWA MEMANG BENAR ANWAR SEORANG PELIWAT!!!



GAGAL Buktikan Anwar Tidak Meliwat, Para Peguambela Anwar Beralih Kepada LIWAT SUKA SAMA SUKA!









ADAKAH PASUKAN PEGUAMBELA 

ANWAR BERKONSPIRASI DENGAN 

UMNO?


Anwar Ibrahim dan konco-konconya 
seringkali menuduh kes liwat yang sedang 
dihadapinya dan telah menyebabkan 

Mahkamah Rayuan menjatuhkan hukuman 

penjara selama lima tahun pada Mac 

adalah konspirasi UMNO semata-mata.


Kata Anwar lagi, semua itu adalah fitnah 
kerana UMNO dan Barisan Nasional sangat bimbang dan takut kerana Anwar bakal 
melakukan repformasi terutama sekali 
penentangan ke atas RASUAH dan 
PENYALAHGUNAAN serta PENYELEWENGAN 
yang kononnya dilakukan oleh para pemimpin 
UMNO sewenang-wenangnya.

Namun sudah ada yang bertanya, sepanjang mmemperjuangkan anti rasuah, 
berapa kalikah Anwar telah menghadap 
SPRM dan menyalurkan segala maklumat 
yang diketahuinya memandangkan Anwar 
Ibrahim sering mendabik dada, dia tahu 
semua perkara.



Bertentangan dengan kepercayaan yang 
cuba diterapkan oleh Anwar Ibrahim, sepanjang 
tiga hari penghujahan oleh para peguambelanya yang sudah pasti mendapat Mandat, kelulusan dan kepercayaan daripada Anwar ialah FAKTA 
yang dinyatakan oleh peguam-peguamnya. 


Hari ini sahaja, Sangeet, Ram Karpal dan 
Gopal Sri Ram memberitahu mahkamah 
bahawa LIWAT ANTARA ANWAR IBRAHIM 
DENGAN SAIFUL ADALAH SUKA SAMA SUKA!

Sekaligus para peguamnya bersetuju dengan pendakwaraya bahawa Anwar meliwat 
Saiful tetapi kelebihan berpihak kepada Saiful kerana Saiful membuat laporan polis yang dia telah diliwat oleh Anwar.

Sedangkan apra penyokong Anwar pula yang sudah kelam-kabut cuba 'membetulkan' semula persepsi tersebut dengan menyatakan, bukti-bukti klinikal, selain penggunaan KY Jelly dan liwat berulang, selain daripada tiada 
kesan melawan oleh Saiful membuktikan 
pemaksaan liwat sekaligus tiada liwat.


Para penyokong Anwar cuba untuk menyamakan perbuatan liwat dengan rogol, sedangkan ia adalah 
dua kes yang sama sekali bertentangan dan berlainan.

Dengan kenyataan dan hujah-hujah pembelaan 
para peguambela Anwar Ibrahim itu, adakah itu bermakna barisan peguam Anwar Ibrahim sedang BERKONSPIRASI dan BEKERJASAMA dengan UMNO dan KERAJAAN MALAYSIA, memandangkan tuduhan ke atas Anwar adalah, meliwat bekas pembantunya, bukannya merogol bekas pembantunya?

Benarlah seperti yang dikatakan oleh 
Shafie Abdullah, liwat suka sama suka atau liwat paksa rela, 
hakikatnya Anwar Ibrahim adalah 
meliwat. Dan perbuatan meliwat tidak 
boleh diterima langsung di Malaysia 
dalam apa keadaan sekalipun!


Thursday, 30 October 2014

KERANA PANJANG TANGAN WANITA DITELANJANG!!!

GARA-GARA MENCURI, PEREMPUAN 

INI DITELANJANGI PEMILIK KEDAI!!!



Foto: Mirror

Seorang perempuan di Zhejiang, China, ditelanjangi 
oleh pemilik kedai yang menangkapnya ketika 
berusaha mencuri baju di kedai beliau. 
Demikian dilaporkan Mirror, Isnin 27 Oktober 2014.

Pemilik kedai, Mei Hsueh, mengatakan pada polis 
bahawa dia hanya ingin memberikan hukuman. 
Dia melucutkan pakaian perempuan berusia 28 
tahun bernama Yu Chung itu, agar tidak melarikan 
diri sebelum polis datang.

"Pencuri itu berusaha mencuri baju dari kedai, 
jadi Saya mengambil juga pakaiannya. Dia akan 
berfikir semula kalau berusaha melakukannya lagi. 
Itu juga untuk peringatan bagi pencuri lain," kata Mei.

Mei membuka baju dan bra Yu Chung, lalu menolaknya 
ke tepi jalan untuk memalukannya. Jurucakap polis 
Chi Tuan, mengatakan Yu Chung ditangkap 
dengan tuduhan mencuri dan tidak ada tindakan 
yang akan dilakukan polis terhadap pemilik kedai.
Sumber: viva.co.id

COMEL DAN MUNGIL TIZZ ZAQYAH APABILA DIA TIDUR!!!

FOTO SEKSI TIZZ ZAQYAH SEDANG TIDUR TERSEBAR!!!



Baru-baru ini, gambar seorang individu didakwa mirip seorang pelakon wanita tersebar di laman sosial. Pelakon wanita yang dimaksudkan itu adalah Tiz Zaqyah.

Gambar yang menunjukkan Tizz Zaqyah sedang nyenyak tidur dengan memakai topi jururawat di kepalanya tersebar. Tidak diketahui pula sama ada gambar itu dirakam oleh tuan empunya badan atau rakan sendiri.

Namun setelah memeriksa akaun instagram rasmi Tizz Zaqyah, tiada pula gambar berkenaan dimuat naik di laman instagramnya.


Menurut sumber, Tizz Zaqyah tertidur dilokasi pengambaran. Ada rakannya yang nakal bertindak merakam gambar Tizz yang sedang lena tidur dalam kepenatan.

Bagaimanapun, para peminat sempat meberikan pandangan Tizz Zaqyah kelihatan sedikit gemuk dan tembam. Namun tetap kelihatan comel dan cantik.

Sumber: My Media Hub

HANTU MATI HIDUP BALIK WEIII !!! HANTU DEMO NI.........!!!







'Hamba Allah' ni pun ada juga? 




Di mana ada demo disitu ada la 

dia...kikiki..




Kuasa halilintar nuar berjaya 

menghidupkan orang yang 

sudah mati.....



Dia dah jadi hantu demo setelah 


bangkit dari kematian....



Tapi muka ni boleh caya ke? 



Dulu pura-pura pengsan.



Mamat ni dulu suka tangkap basah 

orang, ada masuk dalam mastika.



Mamat ni yang dulu hobi dia ambil 

gambar orang beromen. Lepas tu 

dia pegi bagi nasihat. Kononnya 

tadi.



Ambil gambar dulu. Mau banyak 

video dalam simpanan dia. 



Tengok muka pun tahu, tak boleh 
caya sangat ni. 



Cuba check kamera dia. Banyak 
simpanan ni.....

Susi Pudjiastuti, menteri kabinet Jokowi pertama tuduh Malaysia pencuri!!!



Susi Pudjiastuti, Menteri Kelautan dan Perikanan


























Emosi Meletup, Menteri Susi Sindir Malaysia!!!

Wiji Nurhayat - detikFinance

Jakarta - Sebelum melakukan inspeksi mendadak 
di Gedung Mina Bahari II, kantor pusat Kementerian Kelautan dan Perikanan (KKP), Menteri Kelautan dan Perikanan Susi Pudjiastuti rapat dengan Dirjen Perikanan Tangkap Gellwyn Yusuf bersama Sekjen KKP Syarief Widjaja. Diskusi juga diikuti puluhan Pegawai Negeri Sipil (PNS) Ditjen Perikanan Tangkap KKP.

Emosi Susi sedikit meletup saat ia mengungkapkan spesies ikan mahal di Uni Eropa yang diklaim sebagai milik Malaysia. Padahal ikan tersebut hidup di perairan Indonesia.

"Ada ikan jenis black tiger yang saya beli di supermarket Eropa, ternyata disebut itu dari Malaysia. Di sana terpampang fifty seven zone (zona 57). Memangnya Malaysia punya zona pulau?" tegas Susidi kantornya, Jakarta, Rabu (29/10/2014).

Susi yang ahli navigasi koordinat kewilayahan ini mengungkapkan zona 57 adalah Samudera Hindia, artinya ada di wilayah Indonesia.

"Dia (Malaysia) itu declare dan di-packaging. Ikannya besar tetapi produk Malaysia. Wong gendeng, itu pulau jadi-jadian. Ini maling tetapi berani terang-terangan. Ini saya temukan di supermarket Eropa. Zone 57 itu Indian Ocean (Samudra Hindia)," papar Susi.

Lebih lanjut Susi menjelaskan, harga ikan tersebut cukup mahal dan Malaysia yang mendapatkan nilai tambah. Dia juga mengungkapkan kasus serupa terjadi antara Indonesia dengan Thailand.

"Laut kita luasnya 15 kali luas laut Thailand, tetapi hasil lautnya hanya 1/5 Thailand. Itu gila," kata Susi dengan nada marah.

Susi Pudjiastuti, menteri kabinet Jokowi pertama tuduh Malaysia pencuri.


Pemerintahan Jokowi dicemari aksi 
merendahkanMalaysia oleh Menteri 
lantikannya semalam apabila 
Menteri Kelautan dan Perikanan, 
Susi Pudjiastuti menyebut Malaysia 
'mencuri' produk laut Indonesia 
dan memasarkan di pasaran Eropah.

Menurutnya, temuannya di pasaraya di 
Eropah menunjukkan sejenis ikan yang 
di tangkap di Zon 57 merupakan hasil 
laut Indonesia hanya kerana Zon 57 
merangkumi Lautan Hindi.

Takkan lah seorang menteri yang konon
nya berpengalaman 33 tahun dalam 
bidang perikanan, tidak tahu bahawa Zon 
57 itu keluasannya meliputi Teluk Bengal 
hingga ke perairan Tasmania?  Sehingga 
Lautan Hindi selatan tempat hilangnya 
MH 370 juga terangkum dalam Zon 57? 
Adakah wilayah Indonesia meliputi  
hingga ke Bangladesh dan Laut 
Antartika?

Apabila semangat nasionalisme dipupuk 
dengan mencari jalan untuk membangkitkan 
isu panas dengan negara jiran, sekali lagi 
kita lihat Indonesia mempamerkan Menteri 
yang tidak layak, malah bermulut besar 
tanpa pengetahuan yang wajar.

Menteri tersebut patut membina jalan 
bagaimana nelayan Indonesia mampu 
menangkap ikan lebih jauh ke perairan 
antarabangsa. Bukannya menjadikan 
negara lain sebagai mangsa bagi 
menutup ketidakupayaan sendiri.

INDONESIA TERBUKTI BERJAYA
MENGHASILKAN PEMIMPIN KELAS 
SATU DUNIA.

SIAPA YANG TIDAK KENAL 
PATEH ARIA GAJAH MADA,
WALI SONGO,JENDERAL SUDIRMAN,HATTA,SUHARTO 
DAN YANG TERMASYHURNYA 
BAPAK SUKARNO YANG BERJAYA
MEMUKAU MATA PEMIMPIN SEANTERO DUNIA!!!

MALANG SEKALI BAPAK JOKOWI 
YANG SANGAT AKU MINATI INI 
TELAH TERSALAH PILIH!

PILIH-PILIH TEBU MAKA DAPATNYA HANYALAH TEBERAU!

JANGANLAH HANYA KERANA 
SEORANG WANITA HUBUNGAN PERSAUDARAAN KITA JADI KERUH! 

CUBIT PEHA KANAN PEHA KIRI 
TETAP TERASA!!!