Friday, 30 November 2012

RAMASAN DURJANA!!!!

Raba Payudara Wanita Seksi Untuk Program Amal ?


Beberapa wanita seksi mendedahkan payudara mereka untuk di raba oleh penderma 'ikhlas' dalam satu program amal membantu dan memberi kesedaran tentang HIV dan Aids.. 
 
 
“Erotica Will Save The World” adalah sebuah acara secara live streaming 24-jam ( secara langsung) oleh Paradise TV, saluran tv 18sx oleh satelit lucah Jepun yang diadakan di Tokyo..
 
 



 
Acara tersebut telah diadakan di Kelab Oppai Momi pada penghujung Ogos lepas di mana orang ramai berumur 18 keatas yang menderma kepada sebuah badan amal dan penderma dibenarkan untuk untuk memegang payudara beberapa wanita seksi yang mendedahkan payudara mereka untuk tontonan umun..


Wanita -wanita tersebut membenarkan penderma untuk meraba buah dada mereka dalam beberapa minit dan bagi penderma yang ingin memegang buah dada gadis seksi yang lain mereka diwajibkan untuk membuat derma kedua sebelum boleh menyentuh payudara wanita yang lain..!


Kesemua 10 orang wanita seksi tersebut sebenarnya adalah merupakan antara pelakon filem lucah Jepun yang menyertai program derma bagi memberi kesedaran tentang gejala HIV dan AIDS padahal wanita-wanita inilah penggalaknya.........

PONTIANAK BOGEL!!!

Misteri Wanita Seksi Bogel Dalam Train.



Tindakan seorang wanita seksi yang ber bogel di dalam tren bawah tanah telah mencetuskan misteri dikalangan penduduk setempat..
 
 
Wanita cantik itu hanya memakai but tinggi seperti Lady Gaga tanpa berpakaian..! Wanita bogel itu kemudiannya hanya memberikan 'pose' istimewa kepada orang ramai sebelum menghilangkan diri..



Bagi penumpang yang berulang-alik di awal pagi, ia pastinya sesuatu yang amat mengejutkan mereka..

Seorang wanita cantik telah menaiki rangkaian rel kereta api bawah tanah di Vienna dengan hanya memakai  sepasang but kulit lutut tinggi sambil memberikan senyuman dalam keadaan bogel..
.
 
Penumpang tren bawah tanah terkejut apabila wanita bogel yang menaiki tren di Vienna U-Bahn berhampiran stesen Kardinal-Nagl-Platz berdiri di tengah-tengah tren pengangkutan untuk beberapa ketika..

 
Hal ini menyebabkan kakitangan tren Vienna U-Bahn telah mengkaji imej CCTV wanita bogel tersebut yang digelar "Venus Vienna" dan media Austria telah melancarkan gerakan untuk mengesan wanita tersebut lapor  Heute..

 
Gambar penuh wanita bogel itu telah disiarkan dalam beberapa akhbar-akhbar di Vienna yang telah meminta pembaca untuk mengenal pasti penumpang wanita misteri yang berbogel di dalam tren tersebut..

 
Menurut Austria Times, seorang saksi berkata: "Saya tidak percaya apabila dia melangkah di dalam gerabak dan sesetengah orang mula mencapai telefon bimbit mereka dan mula mengambil gambar bogel wanita itu..
 
 
Wanita bogel itu kelihatan tidak membantah malah dia juga kelihatan memberikan 'pose' untuk orang ramai yang mengambil gambarnya..!" katanya..



Reuters

OTAKNYA DI LUBANG PUNGGUNG!!!

Gadis Bogel Buat Tatu Di Lubang Punggung.

 

http://2.bp.blogspot.com/-R5izP4Wi8WA/UKtP42SCC7I/AAAAAAAAFbg/jNACN4MRSpI/s1600/17th_annual_south_florida_tattoo_expo_wanita_bogel_1.jpg

 

Adalah suatu perkara yang agak pelik apabila seorang gadis sanggup bogel untuk ditatukan dan yang lebih peliknya tatu di bahagian sulit iaitu betul-betul pada lubang punggung oleh seorang artis tatu..


Ya, wanita seksi bogel itu meminta untuk dibuat tatu pada bahagian sulit iaitu lubang punggung bukanlah pada permukaan punggung tetapi betul-betul pada lubang punggung..!
 

Aksi wanita bogel yang membuat tatu di lubang punggung itu berlaku di Ekspo Tatu tahunan Ke-17 South Florida ini telah diadakan di Hotel Marriott, Golf Club & Convention Center di Heron Bay di Coral Springs pada pertengahan tahun..


Menurut Jill Dahne, artis tatu yang melakukan tatu di lubang punggung gadis bogel tersebut, dia juga agak terkejut apabila diminta oleh gadis tersebut untuk dicacahkan tatu pada betul-betul di lubang punggung gadis tersebut..


Gadis tersebut kelihatan agak bersahaja ketika tatu sedang dicacah di lubang punggungnya dengan dia  hanya menutup puting buah dada menggunakan pita pelekat dalam keadaan bogel telanjang untuk 'cover' bahagian sulit payudara nya..

Jill Dahne turut menambah, gadis tersebut akan menjadi terkenal dengan tatu yang dibuat betul-betul pada lubang punggung gadis tersebut kerana hanya dia yang mempunyai tatu sebegitu..Sebelum ini ada juga kontroversi dimana ada wanita yang membuat tatu pada kemaluan @ vagina..


Mungkin ini merupakan cara gadis tersebut untuk cuba dikenali ramai dengan melakukan sesuatu yang berbeza dan pelik dari kebiasaan..
Barat memang dikenali dengan aksi melampau  untuk cuba dikenali oleh semua orang..Cuma jangan sampai budaya kuning sebegini menular dikalangan generasi di Malaysia pula sudahlah..




p/s: macam mana la dia boleh dapat idea bodoh macam nie atau mungkin juga otak dia diletakkan di punggung tu kot..?

BUKAN KU MINTA LAHIR BEGINI.BUKAN KU RAYU BANTU SIMPATI!!!!










TERNAMA ATAU TIDAK,SAMA SAHAJA!!!!!

 

Celebrities at Gas Stations. 

 


Yeah, they do that too… themselves.


Kim Kardashian
1Celebrities at Gas Stations
Jessica Alba
2Celebrities at Gas Stations
AnnaLynne McCord
3Celebrities at Gas Stations
John Mayer
4Celebrities at Gas Stations
Mischa Barton
5Celebrities at Gas Stations
Ryan Phillippe
6Celebrities at Gas Stations
Janice Dickinson
7Celebrities at Gas Stations
Katie Price
8Celebrities at Gas Stations
Ellen Pompeo
9Celebrities at Gas Stations
Scott Disick
Leona Louise
Audrina Patridge
Christian Slater
Breckin Meyer
Vanessa Hudgens
Balthazar Getty
Heather Morris
Phoebe Price

Thursday, 29 November 2012

Super Model China Yang Cantik Dan Seksi.

Super Model China Yang Cantik Dan Seksi.

TELANJANG BULAT ITU UBATNYA!!!!



Menyembuhkan Pesakitnya Dengan Terapi Telanjang.

 

 

Sarah White, seorang psikologist mempunyai cara yang tak lazim untuk mengetahui isi hati dan masalah-masalah yang sedang dialami oleh pesakitnya. 
Dia melakukan Naked therapy atau Terapi Telanjang bagi pelanggannya. Ia menanggalkan seluruh pakaiannya ketika melakukan sesi tanya jawab dengan pesakitnya.



Uniknya, Sarah yang membuka pusat terapi di New York, Amerika Syarikat ini tidak langsung menanggalkan semua pakaiannya, tetapi dia menanggalkannya satu per satu mulai dari blazer, kemeja, celana, dan tentu saja, pakaian dalamnya. Maka tak heranla apabila kebanyakan pelanggannya adalah laki-laki.


Sarah yakin terapi ini dapat membawa pesakitnya ke alam bawah sedar sampai akhirnya pesakitnya membuka hati dan fikirannya serta menceritakan semua masalahnya. 
“saya menggunakan ghairah yang kuat yang membuat saya dapat mengendalikan situasi terapi. Dan sesi terapi pun menjadi lebih menyenangkan bagi pesakit”, kata Sarah.
 



 Untuk sesi pertama terapi, Sarah meletakkan tarif US$ 150. Biasanya konsultan pertama dilakukan melalui video chat, setelah itu melalui panggilan video melalui Skype. Dan untuk beberapa kes pesakitnya boleh bertemu dengannya secara langsung.



Sehingga saat ini sarah telah mempunyai lebih dari 40 pesakit dari pelbagai latar belakang. Ada pelajar yang mempunyai masalah seksual, ada lelaki separuh baya yang mempunyai masalah dalam hubungan asmara dan ada pula pesakit perempuan.



“Terapi telanjang ini terbuka kepada sesiapapun. Tujuannya agar para pesakit saya tahu bahawa tidak ada yang saya sembunyi-sembunyi dan ini akan mendorong mereka untuk lebih jujur”, demikian alasannya. 
Jadi, untuk pesakit lelaki terapi telanjang ini membuat mereka lebih terfokus dan berkata jujur. “(Sigmund) Freud menggunakan teknik free association, maka saya menggunakan teknik (terapi) telanjang”, tambahnya.



Kalau Anda tertarik, silakan membuka websitenya untuk membuat perjanjian terlebih dahulu. Namun dia mengakui, terapi yang dilakukannya belum mendapat rekomen dari panel kesihatan dan dia pun belum mendapatkan lesen resmi sebagai therapyst.
Namun dia mendapat dokongan dari kekasihnya, seraya mengatakan bahwa kedua orang tuanya belum tahu mengenai terapi tak lazim yang dilakukannya ini.

http://sarahwhitetherapy.com/images/splash2.jpg