Friday, 31 August 2012

GILA TAHI PUN MAKAN!!!!

SERIUS | Makan Tahi.




HE!HE!HE!HE!HE!HE!HE!HE!!!!!!!!!!!

TIDURLAH WAHAI PERMAISURI!!!!

5 Posisi Tidur yang disukai Suami.






Seperti yang dikutip dari Your Tango, posisi tubuh badan  saat tidur dapat menaikan perasaan seseorang terhadap pasangannya. Posisi tidur tertentu juga dapat membangkitkan ghairah seksual. Berikut ini lima posisi tidur wanita yang disukai oleh lelaki.


1. Eye See You
Pada posisi 'eye see you' ini, Anda dan pasangan tidur sambil berhadapan. Posisi ini memungkinkan Anda untuk menyentuh semua tubuh pasangan, mulai dari kaki, lutut, dada dan wajahnya. Posisi ini disukai lelaki karena dapat dengan mudah memperhatikan Anda dan memastikan bahwa isterinya tidur dengan lena.

2. Cuddly-Wuddly
Pada posisi 'cuddly-wuddly', pasangan tidur terlentang dan kepala Anda berada pada dada atau bahunya. Posisi berpelukan ini membuat pasangan dapat menempatkan tangannya di sekitar Anda dengan cara protektif. Kedekatan tersebut seringkali membuat pasangan berghairah dan Anda pun merasa 'terlindungi' dalam pelukannya.

3. Forward Bear
Anda berdua tidur menyamping dan pasangan memeluk tubuh dari belakang. Posisi ini sangat mengghairahkan karena hampir mirip dengan posisi bercinta 'spooning'. Posisi spooning membuat wanita merasa istimewa karena saat pasangan memeluk dari belakang, Anda merasa terlindungi dan dicintai. Tak hanya itu, dengan posisi ini,lelaki atau suami boleh menjadi lebih bebas menyentuh seluruh tubuh Anda.

4. Pillow Fluffy
Posisi ini merupakan kebalikan dari posisi 'Cuddly-Wuddly'. Pada posisi ini Anda tidur terlentang dan kepala pasangan berada pada bahu atau dada Anda. Lelaki atau pasangan sangat menyukai posisi tidur ini, karena merasa bahwa tubuh Anda jauh lebih sedap ketimbang bantal mana pun.

5. All Those Bright Lights
Pada posisi ini Anda berdua hampir membentuk huruf 'T' di tempat tidur. Kepala Anda berada pada perutnya, sehingga membuat pasangan leluasa untuk membelai rambut dan wajah Anda. Posisi ini juga membuat pasangan berfantasi nakal mengenai oral seks.

PAKAR ORAL SEKS PAS JADI SAKSI HUDUD PUN TAK LAYAK!!!!

Muka tak malu yang tak basuh lepas jilat kelengkang Normah.

 

 


 "MAH! BULU MAH LEKAT KAT RENGKUNG ABANG"BULU APA YA???

"RASA-RASANYA PERNAH KU DENGAR SUARA INI,SUARA SIAPA NI YA???!!!"


Mohammad atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu atau Abang Mat dilaporkan telah menyatakan bahawa Allahyarham Tun Ghafar pasti akan menyertai PAS sekiranya beliau masih hidup sebagaimana yang dilakukan oleh anak lelakinya, Tamrin.


Timbalan Presiden PAS itu di dalam satu ceramah merapunya di Bukit Katil, Melaka, tiba-tiba tunjuk baik dan mengaku ada mengunjungi Allahyarham pejuang UMNO sejati itu di kediamannya ketika sedang sakit tenat.

Mendengar cerita karut Mat Sabu itu, beberapa ahli keluarga Allahyarham Tun Ghafar tampil “membelasah” suami kepada dua Normah itu dan menggesanya supaya meminta maaf di atas keceluparan tersebut.

Datuk Ahmad Hamzah sebagai menantu Allahyarham Tun Ghafar menyifatkan kenyataan Mat Sabu itu sebagai tidak bertanggunjawab dan dilakukan secara semberono tanpa mempunyai asas yang kukuh.

Beliau juga mahu supaya Mat Sabu menarik balik kenyataannya itu memandangkan ia jelas mengguris hati ramai ahli keluarga Allahyarham.

Paling menarik, anak perempuan Allahyarham Tun Ghafar, Datin Zainon Ghafar, mendedahkan bahawaTimbalan Presiden parti yang kononnya memperjuangkan Islam itu telah menipu rakyat di dalam ceramah tersebut.

Menurutnya, Mat Sabu tidak pernah menziarahi atau menjengahkan diri melawat ketika bapanya sedang sakit teruk!



Yang haraminya, Tamrin diam dan biar saja Mat Sabu menipu. Binatang betul si Tamrin. Dengan nafsu Tamrin terkenal macam Mat Sabu, betullah tu.

SUNGGUH BIADAP,CINA PIJAK KEPALA MELAYU!!!!ORANG MELAYU MALAYSIA DAYUS DAN BACUL!!!

PALING BIADAB ... KEPALA PERDANA MENTERI MELAYU DIPIJAK CINA CHAUVINIST KOMUNIS BABI!!!!!!!!!

 

INI BUKAN PIJAK KEPALA PM NI,INI DAH PIJAK KEPALA MELAYU!!!!!!!.BABI,GAMPANG, PUKIMAK PUNYA CINA!!!!!!

 

salah siapa????salah kerajaan sendiri yang takut bertindak terhadap puak pelampau ini sehingga mereka semakin mengancam hubungan kaum yang sedia terjalin di negara ini.


kalau dari dulu lagi dibendung puak ini maka tidaklah mereka membiak merebak hingga mengancam keselamatan negara.


terus terang aku kata tindakan mereka ini membuatkan aku mula membenci dan berdendam dengan cina.cina kui,  babi,pukimakk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kerana kepentingan politik kabinet kerajaan yang ada pada hari ini menggadai kepentingan negara.kamu diamanahkan menjaga kepentingan negara melebihi kepentingan politik.


inilah akibatnya bila dapat menteri-menteri tolol dan bengong!!! 


nama hishamuddin memang nama yang tak berguna satu sen pun.mereka inilah yang akan menyebabkan peristiwa 13 mei berulang!!!


mana-mana pertubuhan melayu tulen seperti pakeda,perkasa dan jati,inilah masa nya untuk mengambil peluang menyatukan melayu untuk berdepan dengan cina kurang ajar ni.


umno dan pas tak boleh diharapkan lagi.terus terang aku kata kalau kau orang berjaya mengajar cina gampang ni aku akan undi korang kalau bertanding pilihan raya.

pergi mampus umno dan pas yang tak ada batu pelir!!!!!!!!!!
Kaum Cina Chauvinist melakukan penghinaan ke atas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

http://2.bp.blogspot.com/-Puiq9RLwBqI/UD_p0qteLQI/AAAAAAAAdgg/3_20LYJmriI/s1600/COVER%2B0255.jpg
Setinggi ucapan tahniah kepada pihak penganjur Himpunan Demokrasi Ala Yahudi, iaitu yahudi zionis Hishamudin Rais atas keberanian membuktikan pembangkang bakal melahirkan lebih ramai golongan chauvinist dan racist jika diberi mandat untuk mentadbir negara ini.


Potret Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak diambil gambar sebelum acara 'memijak kepala orang Melayu' bermula.


Peserta pertama Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist merasmikan acara 'memijak kepala orang Melayu' yang juga Perdana Menteri Malaysia.



Peserta kedua Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist tampak berpuas hati setelah 'memijak kepala Perdana Menteri Malaysia berbangsa Melayu'. Peserta Cina Chauvinist disebelah gembira dengan apa yang dilakukan oleh rakannya.MELAYU YANG TERSENYUM DISEBELAH CINA PEREMPUAN PUKIMAK TU ADALAH 
MELAYU KAFIR.KALAU JUMPA CINA GAMPANG NI AKU LEMPANG MUKA DIA!!!



Peserta ketiga Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist turut tidak melepaskan peluang 'memijak kepala Perdana Menteri Malaysia berbangsa Melayu'.


Barangkali rakyat perlu ingat kembali apa tujuan diadakan Himpunan Demokrasi yang dianjurkan oleh Hishamudin Rais dan Gabungan Janji ini. 

Apa yang diperkatakan sewaktu sidang media ini berlangsung.


HISHAMUDDIN RAIS YANG KURANG AJAR DAN BIADAP PERLU DI AJAR.PUKIMAK PUNYA MELAYU.


Ini adalah akujanji oleh Gabungan Janji, mewakili 47 badan bukan kerajaan.

1) Tidak akan ada sebarang kain rentang, slogan atau apa sahaja.

2) Menolak sebarang unsur-unsur sabotaj ataupun provokasi yang bertujuan untuk mencemarkan himpunan.

Barangkali Hishamudin Rais dan Gabungan Janji ini boleh menjawab persoalan dan tindakan biadab dan kurang ajar yang dilakukan oleh para peserta Himpunan Demokrasi malam tadi.



alt
PUAK DAJAL SINGAPOREPUNDEK BERJAYA MEREPUBLIKKAN MALAYSIA.


alt


Undang-undang berkaitan Bendera Kebangsaan yang dimiliki Malaysia hanyalah... Seksyen 3 Akta Lambang dan Nama (Mencegah Penggunaan Tidak Wajar) 1963 iaitu "Kesalahan mempamerkan Jalur Gemilang dengan cara yang dianggap menghina boleh dikenakan tindakan iaitu..."Penalty - 5. Any person who contravenes section 3 shall be guilty of an offence and shall be liable on conviction to a fine not exceeding one thousand ringgit."



Tidak akan ada sebarang kain rentang, slogan atau apa sahaja. Kami tidak benarkan.CAKAP AJE LEBIH,MUNAFIK!!!

DEDAH PAHA di Kelantan?

Remaja bertudung DEDAH PAHA di Kelantan?


Aku bersangka baik je lah di bulan syawal ni yee.. Mungkin remaja pompuan dalam gambar diatas tu tak sedar bahawa kain dia terselak sehingga menampakkan pangkal paha..

Lagi satu, mungkin jugak angin kuat yang tiup kain dia sampai terdedah macam tu..

Takkan lah muslimah yang bertudung tak tahu dosa/pahala mendedahkan aurat ye tak..? Dan khabarnya pulak, gambar tu diambil di Kelantan..

So.., sebagai sebuah negeri yang ditadbir oleh seekor seorang "wali".., dan juga Kelantan sebagai negeri yang digelar serambi Mekah, takkan lah rakyatnya tak reti nak tutup aurat kann...

Sebab tu lah aku bersangka baik ni beb.. Mana ak berani nak kutuk Pok Nik dan juga negeri serambi Mekah tuu...

Pecah perut aku kena doa wali selipar nantiii... Takut oooo... Hahahahaha....

Thursday, 30 August 2012

Menjolok Mata sungguh!!!

Upacara keagamaan yang paling Menjolok Mata.


Ini mungkin antara upacara keagamaan paling pelik dan luar biasa yang ada dalam dunia. Gadis-gadis dengan pakaian seksi dan menjolok mata menari di hadapan patung Chuchok, Brahmin tamak yang meninggal dunia dalam cerita dari Buddha Vessantara Jataka di Baan Chuchok, Bangkok pada 21 Ogos 2012. 

Beberapa penari seksi disewa Buddha Thai untuk bersyukur kepada patung Chuchok selepas hasrat mereka telah dipenuhi. Mereka yang terlibat dalam upacara ini mempercayai bahawa kekayaan dan nasib yang baik akan datang kepada orang-orang yang beriman kepada patung Chuchok.
Religious Ceremony in thailand 03


Religious Ceremony in thailand 02

Religious Ceremony in thailand 01
dari blog jennyezra

Saintifik : Hikmah Sujud!!!



Disini saya mahu berkongsi dengan sahabat-sahabat tentang kelebihan sujud iaitu :


Waktu manusia paling hampir dengan Allah s.w.t. 

Melegakan sistem pernafasan dan mengembalikan kedudukan organ ke tempat asalnya.

Bernafas ketika sujud pula boleh:

  1. Melegakan sakit hernia.
  2. Membetulkan kedudukan buah pinggangmembetulkan pundi peranakan yang jatuh.
  3. Mengurangkan sakit senggugut ketika haid.
  4. Melegakan paru-paru daripada ketegangan.
  5. Mengurangkan kesakitan bagi pesakit apendiks atau limpa.
  6. Kedudukan sujud paling baik untuk berehat dan mengimbangkan lingkungan bahagian belakang tubuh.
  7. Meringankan bahagian pelvis.
  8. Memberi dorongan supaya mudah tidur.
  9. Menggerakkan otot bahu, dada, leher, perut serta punggung ketika akan sujud dan bangun daripada sujud.
  10. Pergerakan otot itu menjadikan ototnya lebih kuat dan elastik,
  11. Secara automatik memastikan kelicinan perjalanan darah yang baik.
  12. Bagi wanita, pergerakan otot itu menjadikan buah dadanya lebih baik,
  13. Mudah berfungsi untuk menyusukan bayi dan terhindar daripada sakit buah dada.
  14. Mengurangkan kegemukan.
  15. Pergerakan bahagian otot memudahkan wanita bersalin,
  16. Organ peranakanmudah kembali ke tempat asal
  17. Serta terhindar daripada sakit gelombang perut (convulsions).
  18. Otak menerima banyak bekalan darah dan oksigen.
  19. Mengelakkan pendarahan otak
  20. Terhindar penyakit salur darah dan sebagainya.
Dari segi psikologi pula :
Sujud membuatkan kita merasa rendah diri di hadapan Yang Maha Pencipta. Sekali gus mengikis sifat sombong, riak, takbur dan sebagainya.

Dari segi perubatan :

Kesan sujud yang lama akan menambahkan kekuatan aliran darah ke otak yang boleh mengelakkan pening kepala dan migrain, menyegarkan otak serta menajamkan akal fikiran sekali gus menguatkan mentality seseorang.

Menurut kajian :

Terdapat beberapa urat saraf di dalam otak manusia yang tidak dimasuki darah sedangkan setiap inci otak manusia memerlukan darah yang cukup untuk berfungsi secara normal dan sempurna.

PEMIMPIN FASIK YANG TAK LAYAK JADI SAKSI HUKUM HUDUD!!!!!

Bau Burit Mah Menyebabkan Mad Sabu Tak Tarik Balik Dah..!


Tengok syok menenggek..mana boleh tarik balik..! Siapa tak kenal Mad Sabu dengan skandal sex bilik 121 yang mendapat naungan dari Tok Garu sesatnya Nikiajis...walaupun dibuktikan dengan tangkapan, dengan audio curangnya bersama bini orang namun kalau dah tok garu kata bersih lagi suci..selamatlah di dunia yang sementara ni si Mad Sabu...






Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu menafikan menarik balik kenyataan berhubung isu pembentangan usul perlaksanaan hudud di Parlimen selepas mendapat tekanan.

Beliau bagaimanapun menegaskan isu membentangkan usul itu sekiranya Pakatan Rakyat berjaya menawan Putrajaya tidak timbul dalam wawancaranya yang disiarkan semalam.

Harian berbahasa Cina Sin Chew Daily hari ini mempertahankan tulisannya dengan mendakwa pemimpin PAS itu menukar kenyataan selepas mendapat tekanan daripada rakan-rakan dalam Pakatan.

 
Jenis takde akhlak macam ni yang PAS pilih jadi pemimpin..huhuhu!

KARPAL SINGH MATI TERBAKAR.....


Karpal Singh Bukti DAP Tolak Agama Islam




Mungkinkah, Karpal sanggup memperbodohkan dirinya dengan menidakkan pengetahuan mengenai perlembagaan negara semata-mata kerana menentang hudud dan segala-galanya yang berkaitan dengan Islam?

Walau apapun tindakan dan kenyataan Karpal, yang pasti PAS telah berikrar akan sehidup semati dengan Karpal dan DAP sementara ‘hudud’ akan terus menjadi nyanyian rasmi PAS sekadar untuk memancing undi.


KARPAL SINGH MENGHINA ISLAM SEPERTI KARTUNIS BARAT YANG MENGHINA RASULULLAH S.A.W.

AKHIRNYA KARTUNIS TERSEBUT MATI DALAM KEADAAN TUBUH BADANNYA TERBAKAR.

APAKAH KARPAL AKAN MENGALAMI NASIB YANG SAMA SEPERTI KARTUNIS TERSEBUT????? 

Idris Ahmad MAKI Nik Aziz!!!

PANASSS!!! Idris Ahmad MAKI Nik Aziz dalam khutbah Jumaat?
















Idris Ahmad ketika menyampaikan khutbah Jumaat di Masjid Ahmadi, Changkat Ibol di Bukit Gantang pada 24 Ogos lalu menyifatkan kenyataan Tun Mahathir mengenai BN adalah syaitan adalah bertentangan dengan Islam.

Menurut Idris, sepatutnya syaitan itu mesti dijauhi dan dimusuhi, bukan dijadikan sahabat ataupun berbangga untuk menjadi syaitan.


"Orang Islam diajar supaya sentiasa membaca Auzubillahiminassyaitanirajim (Aku minta jauh daripada syaitan yang direjam).." ujar beliau.


"Kenyataan Mahathir ini menggambarkan BN sudah rapat ke siling yang tidak mampu lagi untuk berhujah dengan fakta dan data. Serangan BN semakin tumpul untuk menjawab serangan dan pendedahan PR.." tambah pemimpin Pas tersebut.


Kenyataan Idris ni membuatkan aku tertanya, dia ni nak kutuk Mahathir ke atau nak maki Nik Aziz? Bukan ke dulu Nik Aziz pun kata sanggup kawan dengan syaitan?


So.., tak salah la kalau aku anggap Idris Ahmad maki Nik Aziz didalam khutbah Jumaat dia tu kann..


Ishhh..., tak sayang mulut sungguh la Pak Idris ni.. Tak takut ke kalau Pok Nik tu tarik balik tiket syurga dia nanti? Hahahahaha...

Wednesday, 29 August 2012

Penggodam paling seksi.

Penggodam paling seksi



KRISTINA SVECHINSKAYA
NEW YORK - Seorang pelajar berusia 22 tahun dari Rusia, Kristina Svechinskaya diberi gelaran sebagai penggodam komputer paling seksi di dunia selepas dia dikaitkan dengan aktiviti penipuan siber bernilai AS$34.81 juta (RM107.7 juta), lapor sebuah akhbar semalam.
Dia dituduh menggunakan pasport palsu untuk membuka banyak akaun bagi tujuan memasukkan wang yang dicuri daripada pelanggan-pelanggan bank.
Polis percaya, Svechinskaya direkrut untuk menjadi penggubah wang haram oleh satu kumpulan penjenayah berteknologi tinggi.
Kumpulan penjenayah itu menggunakan virus Zeus Trojan untuk menggodam akaun-akaun bank sebelum mencuri nombor akaun, nama pengguna dan kata laluan.
Dia merupakan salah seorang daripada empat pelajar yang dituduh bersubahat dengan kumpulan penjenayah terbabit setelah para penyiasat menahan 37 suspek dari Eropah Timur.
Wang yang dicuri itu dimasukkan ke dalam bank akaun palsu di Amerika Syarikat (AS) oleh individu seperti Svechinskaya yang dikatakan menerima komisen sebanyak 10 peratus daripada keuntungan tersebut.
Svechinskaya dituduh membuka sekurang-kurangnya lima akaun dengan menggunakan nama sendiri dan nama samaran seperti Anastasia Opokina serta Svetlana Makarova.
Dia berdepan hukuman penjara sehingga 40 tahun atas tuduhan konspirasi menipu bank dan menyalahgunakan pasport. - Agensi
dari blog pingje.

LELAKI BUDIMAN.

10 Tanda Lelaki Sedia Untuk Komitmen.

10 Tanda Lelaki Sedia Untuk Komitmen

1. Kawan-kawannya terdiri daripada lelaki yang sudah berkahwin

Jika berasakan teman lelaki anda adalah calon suami yang sesuai, anda perlu periksa sama ada rakan-rakannya adalah kalangan lelaki yang sudah berkahwin.

Kajian menunjukkan bahawa jika rakan-rakannya sudah berumah tangga, dia lebih berkemungkinan besar mempunyai keinginan untuk berkahwin.

Tetapi, jika rakan-rakannya di kalangan lelaki bujang dan masih berada di fasa ingin berseronok dan berparti, ia mungkin isyarat yang kurang baik.

2. Kewangannya stabil

Kajian menunjukkan bahawa lelaki yang mempunyai rumah sendiri lebih bersedia untuk berkahwin. Lelaki yang berasakan kewangannya stabil akan melihat perkahwinan adalah peringkat seterusnya dalam fasa hidup mereka.

3. Dia mula mendesak anda

Lelaki yang bersedia untuk membuat komitmen akan membuka langkah terlebih dahulu. Jika emel anda kepadanya mengambil masa beberapa hari untuk dibalas atau jika anda terpaksa bertanya untuk tahu di mana dia berada atau jika anda saja terpaksa menghubunginya, anda mungkin mengejar lelaki yang mungkin tidak berminat terhadap perkahwinan.

4. Dia bersedia untuk menunggu

Jika lelaki tersebut mengambil inisiatif untuk mengenali anda dengan lebih dekat, dia kemungkinan besar bersedia membuat komitmen.

5. Mengambil berat ketika anda sakit

Jika dia mengambil berat keadaan anda ketika anda sakit, ini menunjukkan lelaki ini bukan berada di sisi hanya untuk berseronok. Jika dia mahu bersama anda ketika susah, itu tanda dia bersedia dengan hubungan jangka panjang seperti perkahwinan.

6. Dia berusaha mengenali rakan dan keluarga anda

Lelaki yang memikirkan hubungan jangka panjang mahu mengenali anda dengan lebih mendalam. Melihat anda berinteraksi dengan keluarga dan rakan-rakan anda, membantu dia mengenali anda dengan lebih mendalam.

Pada masa sama dia juga mahu anda mengenalinya dengan lebih dekat. Dia mahu melihat sama ada anda sesuai dengan keluarga dan rakan-rakannya.

Lelaki yang cuba menjauhkan anda dengan individu-individu yang penting dalam hidupnya, melihat hubungan sebagai suka-suka saja.

7. Dia menggunakan perkataan 'kita' bukannya 'saya'

Apabila dia bertukar daripada menggunakan 'saya' kepada 'kita', itu tanda dia semakin komited dengan anda.

Jika teman lelaki hanya menyebut 'saya' berbanding 'kita' dalam perbualan biarpun selepas sekian lama berkenalan, sebenarnya dia masih senang dengan dirinya sebagai lelaki bujang.

8. Dia tidak takut berkompromi

Lelaki yang bersedia terhadap komitmen tidak ragu-ragu untuk meminta pendapat atau berbincang mengenai sesuatu keputusan yang beliau buat dan dia bersedia berkompromi dengan anda.

Lelaki ego yang mahu segala-galanya mengikut caranya tidak bersedia untuk berkompromi, sedangkan ia merupakan sebahagian sifat semula jadi sebuah hubungan yang matang.

9. Dia tidak perlu berdalih

Lelaki yang fobia dengan komitmen sentiasa mencari pelbagai alasan sama ada untuk tidak mahu keluar dengan anda, alasan kenapa tidak menelefon dan alasan mengapa tidak bersedia untuk membawa hubungan ke peringkat seterusnya.

Sebaliknya, lelaki yang bersedia dengan komitmen tidak perlu berdalih, dia hanya perlukan anda.

10. Dia suka pada hubungan jangka panjang

Jika dia sentiasa mengadu mengenai memerlukan ruang untuk bersendirian, melayan anda seolah-oleh anda satu bebanan bukannya anugerah dan sentiasa bercakap agar tidak perlu terburu-buru untuk membawa hubungan ke peringkat seterusnya, secara tidak langsung dia memberitahu bahawa dia tidak bersedia untuk komitmen.

SEIRAS BEKAS KEKASIHKU!!!!


Gambar Terbaru Neelofa Yang Seksi Dan Hot


Salam sejahtera... Siapa yang tidak kenal dengan Neelofa??? Juara Dewi Remaja 2010 ini semakin lama semakin hangat semakin laku macam pisang goreng panas yang dijual pada musim hujan, selalu mendapat perhatian di internet, media massa mahupun media cetak. Sekarang, mari kita terjah gambar terbaru Neelofa yang seksi dan hot ini. Auuuwwwww!

 
HEEEE....YANG INI MALULAH NAK TENGOK!!!TUTUP MUKA LAH AKU!!!HE!HE!HE!HE!!!!

BRAVO USTAZ!!!!!


Tahukah Anda!!? - Hukum Cium Mulut 

 

 

gambar hiasan

Terbaik.. la Ustaz Azhar Idrus



hahaha, ustaz nie memang rock abis lah..

IBLIS SAKMONGKOL YANG MENYESATKAN!!!

Tugas Iblis ialah Menyesatkan.


Saban hari kita melihat UMNO semakin gelabah untuk diadili oleh rakyat. Pilihanraya ditangguh sehingga Najib rasa yakin. Dia akan rasa yakin apabila lapuran dari perisik kata, dia ada peluang menang.

 Dia akan yakin apabila semua cara penipuan sudah dikemaskan. Dia rasa dia yakin apabila rasa ada perpecahan dikalangan parti pembangkang. Pembangkang, Dato Sri presiden tidak berpecah- mereka disatukan oleh matlamat membuang UMNO/BN. 
 
 NAJIB TAK BODOH MACAM KAU.NAJIB LEBIH MEMIKIRKAN NASIB RAKYAT.NAJIB LENGAHKAN PILIHANRAYA AGAR PEMBANGKANG DAPAT TURUT SERTA DALAM PRU13 BERSAMA-SAMA.

PEMBANGKANG TAK KAN BUBAR DEWAN UNDANGAN NEGERI KALAU BUAT PILIHAN RAYA AWAL-AWAL LAGI.JADI ELOK TANGGUH.BOLEH BUAT SERENTAK DAN HANYA SEHARI MENGUNDI.KALAU BUAT BERASINGAN RAKYAT DI EMPAT NEGERI PEMBANGKANG TERPAKSA BALIK DUA KALI.

DAH TENTU MAKAN BELANJA HANYA KERANA NAK MELAYAN JUBUR PEMBANGKANG!!!KALAU SETAKAT DAP PANDIR TU UMNO TAK TAKUT LANGSUNG.

SEBAB  MELAYU JATI ISLAM TAK SUDI NAK MEMANGKAH DAP.HARAM,MASUK NERAKA!!!

BIARKAN MELAYU YANG MAKAN BABI AJE YANG UNDI DAP.

Ribuan orang datang ke rumah terbuka nya di Pekan pun dia tidak yakin lagi. Sebab dia tahu, perangai orang pekan. Sebuah keluarga akan ambik 5 bungkusan Tupperware. 

Kalau 70,000 bungkusan telah habis, bermakna, seramai 14,000 orang kampung2 sudah mengambil bungkusan tersebut. Mungkin yang sudah balik ke rumah akan datang untuk round ke2. 

Orang Pekan akan berkata kepada petugas2 UMNO- bukan bapak awak punya. Duit kerajaan. Kawan anak ramai.

Orang luar dari pekan yang datang pun ramai. Termasuklah yang didatangkan dengan bas2 dari seluruh pelusuk negara. Tapi tidak mengapa. Ini hari raya. Makan dan minumlah hasil dari duit kerajaan. 

Bukan bapak dia punya. Pilihanraya nanti, kita nyahkan kumpulan penyamun dan pezalim ini. jangan percaya dengan angka yang dinyatakan oleh akhbar2 perdana. Semua mereka menipu.

SETAN SAKMONGKOL BOLEHLAH HINA ORANG PEKAN
SEBAB DIA BUKANNYA ORANG PEKAN.TUMPANG CARI MAKAN KAT PEKAN LEPAS TU KUTUK ORANG PEKAN.
KALAU AKU ORANG PEKAN AKU CARI SETAN SEKOR NI LEPAS TU BAGI PENAMPAR FREE!!!

ORANG PEKAN TAK BERPERANGAI MACAM TU!!!SAKMONGKOL YANG BERPERANGAI MACAM TU.MASA JADI YANG BERHORMAT PUN DIA MEROMPAK JUGA HASIL MAHSUL NEGERI PAHANG.ORANG SEMUA TAU.

TAPI TAK SEMPAT NAK ROMPAK BANYAK-BANYAK KERANA PELUANG HANYA DAPAT SEPENGGAL  AJE JADI YANG BERHORMAT.KALAU DAPAT DUA PENGGAL TAK NYA MASUK LAH MAKAN BABI DAP!!!!GERENTI ROMPAK LEBIH BANYAK LAGI.DATO' NAN PUN TAU PERANGAI DIA.


Semua rakyat sedar UMNO menggunakan 3R nya. Bukan `reading, `riting and `rithmetic. Kalau yang 3R itu meningkatkan pendidikan seseorang. 3R UMNO- race, religion and royalty’ atau  perkauman, agama dan raja Melayu digunakan untuk mengadu domba rakyat, menanam rasa benci, bermusuhan dan syak wasangka. Apabila rakyat termakan dengan dakyah UMNO/BN , meraka akan menyokong UMNO.

RAKYAT MEMANG TAK TERMAKAN DAKYAH UMNO.ORANG MELAYU SENDIRI MENYEDARI BAHAWA PAKATAN PEMBANGKANG TERUTAMANYA DAP DAN PKR SEDANG BERUSAHA MEREPUBLIKKAN MALAYSIA.TAK PERLU NAK BERSELINDUNG DI SEBALIK LALANG SEHELAI.

SEBAB ITU BANGSA, AGAMA DAN RAJA PERLU DI PERTAHANKAN.KALAU TAK,TAKKAN HASSAN ALI   TUBUHKAN JATI.BELIAU DAH NAMPAK AGENDA TERSEMBUNYI PAKATAN HARAM PEMBANGKANG.

ORANG BODOH BOLEH LAH KAU GORENG!!!!


Tapi dengan menyokong UMNO, apa yang kita lakukan? Menyokong UMNO bererti kita menyokong rasuah, salah guna kuasa, sombong dan bongkak. Menyokong UMNO terutama kepada orang Melayu bererti merelakan diri untuk dibodohkan. Menyokong UMNO ertinya menyokong iblis dan setan dan menyokong orang2 yang mengejek dan mempermainkan agama.


ITULAH CAKAP ORANG YANG TAK BERIMAN DAN MAKAN BABI. MASA BILA PULAK UMNO MEMPERMAINKAN AGAMA.SIAPA YANG MENJAJA DAN MEMPERGUNAKAN AGAMA??

SIAPA YANG BINA BANYAK MASJID.SIAPA YANG BANYAK MEMBANTU MAAHAD TAHFIZ,TABLIGH,SEKOLAH AGAMA.SIAPA YANG MEMBAYAR ELAUN IMAM DAN BILAL???SIAPA YANG MENUBUH TABUNG HAJI DEMI MENJAGA KEBAJIKAN JEMAAH HAJI????BANYAK LAGI YANG KERAJAAN BUAT DEMI SYIAR ISLAM.

TAK HEBOH-HEBOH DAN MENJAJA KE SANA KE SINI.YANG PENTING LAKSANAKAN.

OKLAH,MENYOKONG UMNO BERMAKNA MENYOKONG IBLIS DAN SETAN.KAU PULAK
SIAPA???JIN AFRIT???SEBAB KAU SENDIRI MENYOKONG DAP YANG JELAS MENGHINA ISLAM.UMNO MENGHENTAM KARPAL SINGH YANG MENGHINA ISLAM BERMAKNA UMNO MEMBANTU PAS YANG TAK BERJAYA BERTENTANG MATA DENGAN BAPAK AFRIT KAU.KAU YANG MEMPERMAINKAN AGAMA KERANA MENJILAT JUBUR BAPAK AFRIT.

KALAU KAU MEMPERJUANGKAN AGAMA SANGAT MENGAPA TAK MASUK PAS?ADALAH LOGIK SIKIT!!!!USAH CAKAPLAH SOAL RASUAH SEBAB DAP PUN BAPAK RASUAH.PARTI PUJAAN SI PEMAKAN BABI!!!

 Apabila semua ini tidak menjadi, UMNO menggunakan lagi satu R iaitu rusuhan kaum. UMNO kata jika pembangkang menang, maka rusuhan kaum seperti 13 Mei akan berlaku. Rusuhan berlaku hanya jika penyokong UMNO yang buat kacau dan langgar undang2. Kita tangkap mereka dan hantar ke Sungai Buloh.

SEJARAH TELAH TERSURAT.DAP YANG MENCETUSKAN PERISTIWA 13 MEI.KERANA MENANG BANYAK MEREKA MAU MENYAPU ORANG MELAYU KUALA LUMPUR.BARU MENANG KAT KUALA LUMPUR.

BAYANGLAH KALAU MENANG DI SELURUH MALAYSIA.
MEREKA AKAN BUAT MACAM TU JUGA.KALAU DAP TAK KESELAK DAN LUPA DIRI SUDAH TENTU 13 MEI TAK BERLAKU.ORANG MENANG YANG MERUSUH.

SEPATUTNYA UMNO YANG KALAH YANG MERUSUH.TAPI UMNO AHLINYA ADALAH ORANG BERADAB DAN BERMARUAH TINGGI!!!

KAU MEMANG TAK TAU MENGKAJI SEJARAH WAHAI IBLIS SAKMONGKOL BOMOH SIAM!!!!

Auta UMNO semua orang sudah tahu. Ustaz dan ulamak dikudakan untuk mengekang fikiran orang Melayu yang beragama Islam. Maka timbullah pandangan seorang ustaz yang mengatakan menyokong DAP adalah haram kerana parti itu kafir harbi. Kafir harbi makna nya, darah mereka halal. Mengapa polis tak tangkap ustaz ini kerana melakukan ancaman bunuh?

 INI SATU LAGI TUGAS IBLIS SAKMONGKOL.MEMFITNAH ULAMAK YANG YANG MENYATAKAN HUKUM YANG BENAR BERLANDASKAN HADIS DAN AL QURAN.

HANYA KEBETULAN DAP TU KAFIR HARBI MAKA DIA MARAH SANGAT KAT USTAZ TERSEBUT.KAFIR HARBI IKUT HUKUM WAJIB DIPERANGI.TAK KIRALAH DAP KE,SIAPA-SIAPA KE.KALAU MAHU MEMUDARATKAN AGAMA ISLAM MAKA WAJIB DIPERANGI.YAHUDI MADINAH APABILA MEMUDARATKAN ISLAM MAKA NABI PERANGINYA.

KAU NI RETI BACA BISMILLAH KE SAKMONGKOL???
KESIAN KAU!!!


Ini semua temberang UMNO. Kalau DAP haram, apa pula kedudukan MCA, MIC dan Gerakan dan parti2 bukan Melayu yang lain yang bersubahat dengan UMNO parti Iblis? Mana dia perlembagaan negara Islam UMNO? Mana perlaksanaan hudud UMNO? Ada perlembagaan baharulah pembagian kelompok kepada harbi dan zimmi boleh dilakukan. Adakah negara ini berada dalam suasana berperang dimana sebuah golongan Islam sedang berjuang untuk menubuhkan negara Islam? Perlembagaan negara kita dan perlembagaan UMNO pun bersifat secular. 

SAKMONGKOL,HANYA DAP SAJA BERPELEMBAGAAN ISLAM KAN.SEBAB ITU KAU MASUK DAP.
KALAU NAK TUBUH NEGARA ISLAM GUNA AJE  ALQURAN.NABI MEMERINTAH DI MADINAH DULU  PUN BERPANDUKAN ALQURAN.

TAK PERLULAH MEMPERLEKEHKAN ORANG.BERSATULAH ORANG ISLAM.PERJUANGKAN MATLAMAT ISLAM.BILA KITA DAH BERSEDIA DAN JUMLAH KERUSI ORANG ISLAM DAH CUKUP 2/3,NESCAYA IMPIAN ITU AKAN TERCAPAI!!!!

Sebetulnya yang haram bagi orang Melayu ialah menyokong UMNO. Sebab dia parti iblis. Dan kerabat BN ialah syaitan2. Pemimpin UMNO mempermainkan agama Islam. Laksana hudud menghuru harakan negara( najib). Laksana hudud, ramai takde tangan( Mahathir). Malaysia negara Islam teriak Mahathir.
mana dia perlembagaan nya, mamu? 

YE LA TU...CAKAP ORANG YANG TAK FAHAM KEKANGAN-KEKANGAN YANG TERPAKSA KITA HADAPI!!!

DAP PARTI JEMBALANG SEGALA JEMBALANG!!!!

Tuesday, 28 August 2012

BAKAL ISTERI KAU ORANG!!!

Himpunan gadis lawa.

Tahukah anda bahawa kebanyakan lelaki tidak minat apabila melihat gadis-gadis melayu mewarnakan rambut (biasanya warna coklat) kerana dia dianggap tidak sopan. Kebanyakan lelaki lebih suka gadis yang dapat mengekalkan kecantikan semulajadi.

Sudah menjadi satu budaya di Malaysia bahawa seorang gadis dilihat lebih cantik dan anggun apabila mempunyai kulit yang cerah. Berbeza dengan gadis di Barat yang berlumba-lumba mengelapkan kulit. Mungkin apabila gadis itu mempunyai kulit yang cerah, dia dianggap pandai menjaga kebersihan dan menjaga penampilan.

http://3.bp.blogspot.com/-2O0tyIR5dD4/UC7P_9rOAnI/AAAAAAAACJo/vEaVf-R41Yo/s1600/2-funny.jpg


http://3.bp.blogspot.com/-yQXVqCpJ4_A/UC7QFsLERHI/AAAAAAAACKA/Hutp-lDRtHM/s1600/600full-julie-woon.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-tYtof8BASWM/UC7QCw_qprI/AAAAAAAACJ0/IkupYnFo-QY/s1600/37882_121546691224255_119462068099384_113512_6294373_n.jpg

Gadis yang mempunyai ciri di atas di anggap masih suci dan menjadi idaman setiap lelaki untuk dijadikan bakal isteri.

MENGUBAH CIPTAAN TUHAN!!!!

Model Berpayudara Superbesar Ini Sudah Lakukan 12 kali Pembedahan.



Lacey Wildd 
Ibu enam anak ini mengaku sudah menjalani 12 kali operasi payudara agar  memperoleh ukuran payudara menjadi L. Tidak hanya itu, ia ingin menambahnya lagi hingga mencapai ukuran MMM. Demikian dilansir Daily Mail, Jumaat (15/6/2012).
Perempuan bernama Lacey Wildd berumur 44 tahun dan berasal dari Miami, Florida, Amerika Serikat (AS). Akibatnya, anak-anaknya merasa malu atas tindakan tersebut.
Tori (17), Michael (15) Brendon (10), dan Jenaveve, terpaksa menghadapi ejekan teman-temannya gara-gara tindakan sang ibu. Meski anak-anaknya protes, Wildd yang bernama asli Paula Simonds, tetap memutuskan untuk melakukan prosedur itu dan ingin menjadi model yang memiliki payudara paling besar di dunia.
"Jika saya memiliki implan ukuran MMM akan membawa saya ke lima besar model berdada besar di dunia," ujarnya.
"Dengan cara itu akan membuat saya makin terkenal dan memiliki banyak wang. Saya ingin mengambil kesempatan yang ada dan memberikan anak-anak saya kehidupan yang baik," katanya.
Anak-anak Wildd, termasuk yang berusia 27 tahun bernama Ivy dan Silas berumur 24 tahun, yang tak tinggal lagi di rumah dengan mengatakan payudara besar sang ibu membuat mereka malu dan ingin ibunya berhenti membahayakan kesehatan.
Anak-anaknya khuatir jika implan itu boleh mengakibatkan luka dan infeksi yang boleh membunuh sang ibuFoto-foto lengkapnya ada di sini.
* Sumber tribunnews.com

PENGAJARAN ALLAH UNTUK MANUSIA.


Apa Sebabnya Jasad Firaun Terpelihara Sehingga Kini?


Saintis Perancis Memeluk Islam Setelah Mengkaji Penemuan Mayat Firaun

 Pada pertengahan tahun 1975.


 

Presiden Perancis menawarkan kerajaan Mesir bantuan untuk meneliti, 

mempelajari dan menganalisis mumia Firaun, Ramsess II yang sangat terkenal. 

Firaun yang dikatakan hidup di zaman Nabi Musa yang akhirnya mati 

tenggelam dalam Laut Merah ketika mengejar Musa dan para pengikut 
 
baginda 

yang melarikan diri daripada kekejamannya. Mesir menyambut baik tawaran 

itu dan membenarkan mumia itu diterbangkan ke Paris. 


 

Malah ketika sampai di sana kedatangan mumia itu disambut dengan pesta 

dan 

keramaian. Ini termasuklah apabila Mitterand dan para pemimpin Perancis 

yang lain tunduk hormat ketika mumia itu dibawa lalu di hadapan mereka. 

Mumia itu kemudiannya diletakkan di ruang khas di Pusat Arkeologi Perancis. 

Di situ ia bakal diperiksa sekali gus membongkar rahsianya oleh para pakar, 

doktor bedah dan autopsi Perancis yang dipimpin oleh doktor yang sangat 

terkenal, Prof. Dr. Maurice Bucaille. 


 

Bucaille seorang pakar bedah kenamaan Perancis yang dilahirkan di 

Pont-L’Eveque pada 19 Julai 1920. Memulakan kerjaya di bidang perubatan am 

dan pada tahun 1945 beliau diiktiraf sebagai pakar di bidang gastroentorologi. 

Ramai kerabat diraja dan keluarga pemimpin dunia menggunakan khidmat Dr. 

Bucaille, termasuk Raja Faisal Arab Saudi dan pemimpin Mesir, Anwar Sadat. 

Lalu kesempatan beliau untuk membedah dan menyiasat mumia Firaun, 

mengerah seluruh tenaga dan mindanya untuk menguak misteri di sebalik 

penyebab kematian raja Mesir kuno itu. 


 

 Ternyata, hasilnya sangat mengejutkan. Dr. Bucaille menemukan sisa-sisa 

garam yang masih melekat pada jasad mumia tersebut sebagai bukti terbesar 

bahawa Firaun itu mati akibat tenggelam di dalam laut. Iaitu jasadnya segera 

dikeluarkan dari laut, ‘dirawat’ segera dan dijadikan mumia supaya jasad itu 

kekal awet. 


Namun penemuan itu menimbulkan persoalan yang sangat besar kepada Dr. 


Bucaille. Bagaimana jasad tersebut masih dalam keadaan sangat baik 

berbanding jasad-jasad yang lazimnya tenggelam dan dikeluarkan daripada 

laut? Lalu beliau menyiapkan sebuah laporan akhir yang diyakininya sebagai 

penemuan baru, iaitu proses menyelamatkan mayat Firaun dari laut dan 

kaedah pengawetannya. 

 

 
Laporan tersebut diterbitkan dengan tajuk; Mumia Firaun: Sebuah Penelitian 

Perubatan Moden (judul asalnya; Les Momies Des Pharaons Et La Midecine). 

Ekoran penerbitan laporan itu, Dr Bucaille dianugerah penghargaan tertinggi 

kerajaan iaitu Le Prix Diane Potier-Boes (Penghargaan Dalam Sejarah) oleh 

Academie Frantaise dan anugerah Prix General daripada Academie Nationale 

De Medicine, Perancis. 


KISAH FIRAUN DI DALAM AL QURAN. 



Namun seorang rakan sempat membisikkan kepada Dr. Bucaille bahawa 

penemuan ini sebenarnya bukan sesuatu yang baru. “Jangan tergesa-gesa 

kerana sesungguhnya umat Islam telah berbicara mengenai peristiwa Firaun 

yang mati lemas dan mayatnya dipelihara sehingga hari ini!” Namun kata-kata 

itu ditentang keras oleh Dr. Bucaille kerana beliau menganggap sangat 

mustahil. Baginya membongkar sesebuah misteri yang lama tidak mungkin 

dapat diketahui kecuali dengan perkembangan teknologi moden, peralatan 

dan 

makmal canggih yang mutakhir dan tepat. 


 

Dr. Bucaille menjadi serba salah dan bingung apabila diberitahu bahawa 

al-Quran yang diyakini dan dipercayai oleh umat Islam telahpun meriwayatkan 

kisah tenggelamnya Firaun dan kemudian mayatnya diselamatkan. 


 

Beliau semakin tertanya-tanya, bagaimana perkara seperti itu dapat diterima 

oleh akal kerana mumia itu baru sahaja ditemui sekitar tahun 1898. 

Sedangkan 

al-Quran telah ada di tangan umat Islam sejak ribuan tahun sebelumnya. 

Sambil mata tidak lepas memandang mumia Firauan yang terbujur di 

hadapannya, Dr. Bucaille terus tertanya-tanya bagaimana al-Quran dapat 

membicarakan kisah Firaun yang jasadnya diselamatkan dari hancur sejak 

ribuan tahun lalu. “Apakah masuk akal di hadapanku ini adalah Firaun yang 

cuba menangkap Musa (Nabi)? Apakah masuk akal Muhammad (Nabi) 

mengetahui hal sejarah ini? Pada hal kejadian Musa dikejar Firaun telah 

berlaku sebelum al-Quran diturunkan,” bicara hatinya sendirian. 


 

 Lalu beliau mendapatkan kitab Injil yang di dalamnya hanya membicarakan 

Firaun yang tenggelam di tengah laut saat mengejar Nabi Musa tetapi tidak 

diceritakan mengenai mayat Firaun. Sementara dalam Kitab Perjanjian Lama 

(Injil Lama) pula yang diceritakan dalam kitab itu hanyalah: “Air (laut) pun 

kembali seperti sebuah lautan yang berombak dan beralun, menenggelamkan 

kereta-kereta (chariot) kuda, pasukan berkuda dan seluruh bala tentera Firaun 

tanpa ada seorang pun yang berjaya menyelamatkan diri. Tetapi anak-anak 

Israel dapat menyelamatkan diri atas daratan kering di tengah-tengah laut 

itu”. (Exodus 14:28 dan Psalm 136:15) Dr. Bucaille sangat terkejut kerana 

tidak 

ada disebut langsung mengenai apa yang terjadi seterusnya kepada mayat 

Firaun selepas tenggelam itu. Ini menjadikan beliau semakin kebingungan. 

 


Apabila mumia dikembalikan semula ke Mesir, Dr. Bucaille terus mendapatkan 

kepastian mengenai mumia itu. Lalu beliau memutuskan untuk bertemu 

dengan 

para ilmuwan Islam mengenai sejarah Nabi Musa, kekejaman Firaun 

sehinggalah Bani Israel meninggalkan Mesir dan dikejar Firaun dengan seluruh 

bala tentera di belakang mereka. Maka salah seorang mereka terus bangun 

dan membaca ayat al-Quran berhubung sejarah tersebut untuk Dr. Bucaille 

mendengarkannya sendiri: 


“Maka pada hari ini Kami selamatkan badan kamu 

supaya kamu dapat menjadi pelajaran bagi 

orang-orang yang datang sesudah 

 kamu dan sesungguhnya kebanyakan manusia lengah 

dari tanda-tandakekuasaan Kami. (Yunus: 92).”


 Apabila mendengar ayat ini, hati Dr. Bucaille 

benar-benar tersentuh. Beliau akhirnya mengakui kebenaran ayat itu kerana 

ia 

dapat diterima akal dan memberikan satu inspirasi serta dorongan kepada 

sains untuk maju meneroka lebih jauh lagi.


 

Lalu dengan hati yang begitu bergetaran dalam menahan sebak dan keharuan, 

beliau pun bangun dan dengan suara yang lantang berkata: “Sesungguhnya 

aku 

masuk Islam dan beriman dengan al-Quran ini.” Tidak sekadar beliau 

 mengakui 
kebenaran dan memeluk Islam tetapi beliau kemudiannya pulang ke Perancis 

dengan menggali seluruh isi al-Quran. Akhirnya beliau berjaya menerbitkan 

buku yang sangat mengejutkan seluruh dunia dan sehingga kini telah 

diterjemahkan dalam pelbagai bahasa pada tahun 1976, iaitu The Bible, the 

Qur’an, and Science : The Holy Scriptures Examined in the Light of Modern 

Knowledge. 


 

Melalui buku ini, Dr. Bucaille yang kemudiannya dikenali sebagai Dr. Yahya 

Maurice Bucaille berjaya membuktikan bahawa al-Quran adalah selari dengan 

fakta-fakta sains sementara kitab Injil adalah sebaliknya. “Sains dan Islam 

umpama saudara kembar yang tidak boleh berpisah. Ini kerana dalam Injil 

terdapat pelbagai kesilapan dari aspek saintifik tetapi tiada sedikitpun 

kesilapan seperti itu ada dalam al-Quran. “Al-Quran yang di dalamnya 

diceritakan segala penjelasan mengenai fenomena alam semula jadi yang 


sangat bertepatan dengan sains moden,” katanya. Beliau memberikan 

kesimpulan bahawa tidak syak lagi al-Quran benar-benar kalam Allah